مهران محمدی امین

فارس/ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور دقایقی پیش در هفتمین سفر استانی خود به خوزستان از طریق فرودگاه دزفول وارد این استان شد. در این سفر دو روزه رئیسی به همراه ۱۱ وزیر و پنج معا

1402\02\07 10:33:22


رئیس‌جمهور وارد خوزستان شد

فارس/ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور دقایقی پیش در هفتمین سفر استانی خود به خوزستان از طریق فرودگاه دزفول وارد این استان شد. در این سفر دو روزه رئیسی به همراه ۱۱ وزیر و پنج معاون خود به نقاط مختلف خوزستان سفر خواهند کرد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور دقایقی پیش در هفتمین سفر استانی خود به خوزستان از طریق فرودگاه دزفول وارد این استان شد.در این سفر دو روزه رئیسی به همراه ۱۱ وزیر و پنج معاون خود به نقاط مختلف خوزستان سفر خواهند کرد.وی امروز در ابتدا با حضور در کارخانه تولید کارتن محمد دزفول در مراسم جشن نمادین احیا ۱۶۰ کارگاه تعطیل شده حضور خواهد یافت و سخنرانی می‌کند.در ادامه نیز با حضور در شهرستان اندیمشک، فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی این شهرستان را افتتاح و پس از آن در مصلی نماز جمعه با مردم اندیمشک گفت‌وگو خواهد کرد..

تبلیغات
کارتن سازی
کارتن سازی

صنایع تولید کارتن مهر ارائه خدمات نوین بسته بندی اعم از تولید کارتن و جعبه مقوایی، کارتن لمینتی ، کارتن فلکسو و کارتن صادراتی با بالاترین کیفیت نیاز کارخانجات تولیدی و شرکتها را براوده می نماید .

.


بازنشر از : آخرین خبر