مهران محمدی امین

بالگردی که دچار حادثه شده حامل رئیس‌جمهور، امام جمعه تبریز، حسین وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر بوده است. گروه‌ های امدادی در مسیر اعزام به محل سانحه هستند.
بیشتر از این خبر

1403\02\18 21:27:07


رئیسی: از قیمت کالاها مطلع هستم موشک جواب موشک است عضو گروه و حزبی نیستم ابربدهکاران بانکی که پچ‌پچ جلسات و محافل بود را علنی کردیم

رئیسی: از قیمت کالاها مطلع هستم /موشک جواب موشک است/عضو گروه و حزبی نیستم /ابربدهکاران بانکی که پچ‌پچ جلسات و محافل بود را علنی کردیم دولترئیسی گفت: من روزانه آمار می‌گیرم نه هفتگی، روزی نمی‌گذرد مگر اینکه از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم و این مبالغه نیست و حساسیت من بر این موضوع است.

، سیدابراهیم رئیسی در دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با بیان اینکه به عملیات وعده صادق باید در رسانه ملی و محافل علمی، سیاسی و امنیتی پرداخته شود، گفت: عملیات وعده صادق احساس غرور ملی بود و از نقاط عطف اجماع‌ساز میان همه مردم و صاحبان اندیشه و تفکر با هر سلیقه‌ای بود و همه این کار را ستودند.

بنا به روایت ایسنا، وی با اشاره به جنایت علیه بشریت و کودک‌کشی اسرائیل،‌ خاطرنشان کرد: اقدامات اسرائیل صفحه‌ای سیاه و اوج بی‌رحمی و جنایت را نشان می‌دهد، اما تا امروز پیروز میدان مردم مقاوم فلسطین بوده و اسرائیل و حامیان او شکست‌خورده هستند. ایران قوی است که می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند رئیسی با بیان اینکه حمایت از فلسطین نه در دانشگاه‌های غرب که در هرجای دنیا دیده می‌شود، گفت: اسرائیل در این درماندگی خود به کنسولگری ایران در دمشق حمله کرد و رهبری انقلاب بر تنبیه این رژیم پس از این واقعه تاکید کرد و در نهایت جلوه‌ای از همکاری میدان، دیپلماسی و رسانه در عملیات وعده صادق دیده شد و نشان داد ایران قوی است که می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند؛ باید با قدرت پیش رفت.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

سیدابراهیم رئیسی

تورم

یارانه معیشتی

مسکن