مهران محمدی امین

سیدابراهیم رئیسی حمله رژیم صهیونیستی به غزه قرآن رئیسی: مستکبرین به دنبال قرآن ستیزی و معنویت ستیزی افتاده‌اند، اما کار به جایی نمی‌برند

1403\01\11 19:43:12


رئیسی: مستکبرین به دنبال قرآن ستیزی و معنویت ستیزی افتاده‌اند، اما کار به جایی نمی‌برند

رئیسی: مستکبرین به دنبال قرآن ستیزی و معنویت ستیزی افتاده‌اند، اما کار به جایی نمی‌برند دولترئیس دولت سیزدهم در آیین تکریم از خادمان قرآنی گفت: آشنایی بشریت با آیات نورانی قرآن و با سیره و سلوک امیرالمومنین و فرزندان بزرگوار او، به انسان چگونه زندگی کردن را می‌آموزد. همه شئون زندگی انسان می‌تواند در پرتو قرآن تنظیم شود.

، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عصر امروز (شنبه) در بیست و نهمین آیین تکریم از خادمان قرآن کریم در مصلی امام خمینی تهران گفت: جمهوری اسلامی به برکت رهبری‌های امام و حضور مردم تشکیل شد.

جمهوریت و اسلامیتT دو رکن اساسی هستند. مردم خواستند که قرآن در متن زندگی آنها اجرا شود و نظام و حکومتی براساس قرآن و آموزه‌های قرآن تشکیل شود. آنگونه که فارس روایت کرده، وی ادامه داد: مردم، اسلام را، قرآن را و توجه به آیات حیات بخش و سعادت بخش قرآن کریم را فریاد زدند و آنچه خواستند، توجه و عمل به قرآن بود.

رئیسی بیان داشت: ما سعادت بشر را در پرتو عمل به آیات قرآن می‌دانیم و معتقدیم آنچه می‌تواند در تمام عالم، برای مردم پناه باشد قرآن است. آنچه می‌تواند سعادت مردم را هم در این عالم و هم در آن عالم تضمین کند توجه به قرآن کریم است.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

سیدابراهیم رئیسی

حمله رژیم صهیونیستی به غزه

قرآن