مهران محمدی امین

سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم رژیم صهیونیستی اسرائیل رئیسی: یقین داریم اسرائیل نابود خواهد شد دولترئیس دولت سیزدهم در جمع راهپیمایان روز

1403\01\17 14:07:13


رئیسی: یقین داریم رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد

رئیسی: یقین داریم اسرائیل نابود خواهد شد دولترئیس دولت سیزدهم در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، گفت: یقین داریم این احساس برآمده از قلب‌ها، دل‌ها و فریادها حتما به نابودی اسرائیل و اعتلای عزت مردم فلسطین و مسلمین جهان منتهی خواهد شد.

، سید ابراهیم رئیسی امروز (جمعه، 18 فروردین) با حضور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در پاسخ به این سوال که امروز یکی از متفاوت‌ترین روزهای قدس را شاهد هستیم، به نظر شما پیامدهای این حضور چه خواهد بود؟ تصریح کرد: خداوند اینگونه مقدر کرد که سرداران ما در روز شهادت امیرالمومنین علی (ع) به شهادت برسند و در روز قدس تشییع شوند تا جلوه خاصی به این روز ببخشند.

وی افزود: این راهپیمایان همان مردمی هستند که در روزهای گذشته قرآن بر سر گرفتند و امروز در خیابان‌های شهرها و روستاهای مختلف از اسرائیل اعلام بیزاری می‌کنند و یقین داریم این احساس برآمده از قلب‌ها، دل‌ها و فریادها حتما به نابودی اسرائیل و اعتلای عزت مردم فلسطین و مسلمین جهان منتهی خواهد شد. رئیس جمهور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با اخلاص جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس معرفی کرد، اظهار کرد: امروز می‌بینیم نسلی که در خیابان‌ها حضور دارند، نسلی هستند که نه امام راحل را دیدند و نه روزهای ابتدایی انقلاب را اما در اینجا حضور یافته‌اند تا 75 سال جنایات اسرائیل را محکوم کنند و ان‌شاالله پیروزی حتمی برای مردم فلسطین و مسلمین خواهد بود. 27215.

.


بازنشر از : خبرآنلاین

سیدابراهیم رئیسی

دولت سیزدهم

رژیم صهیونیستی اسرائیل