مهران محمدی امین

سیدابراهیم رئیسی سریلانکا ایران و پاکستان روایت رئیسی از محدودیت‌های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان دولترئیس دولت سیزدهم ابر

1403\02\06 08:49:08


روایت رئیسی از محدودیت‌های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان

روایت رئیسی از محدودیت‌های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان دولترئیس دولت سیزدهم ابراز امیدواری کرد که ارتباط با کشورهای آسیایی به ویژه پاکستان و سریلانکا در حوزه همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش گسترش یابد.

، سید ابراهیم رئیسی بامداد پنجشنبه پس از بازگشت از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا، در گفتگویی درباره نتایج و دستاوردهای این سفر گفت: بخش اول سفر ما به پاکستان بود که مردم آن علاقه بسیاری به انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه شور و شوق و نشاط مردم پاکستان نسبت به مردم ایران بالاست، افزود: علیرغم برخی محدودیت‌های امنیتی برای حضور در اجتماعات، اما در آن بخش از اجتماعات نخبگان علمی و فرهنگی که حضور یافتیم، با استقبال و شور و نشاط بالای مردم پاکستان مواجه شدیم که این مقدار ابراز علاقه به امام راحل، رهبری معظم انقلاب، انقلاب شکوهمند اسلامی و مواضع جمهوری اسلامی طبیعی بود.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

سیدابراهیم رئیسی

سریلانکا

ایران و پاکستان