مهران محمدی امین

سیدابراهیم رئیسی حسن روحانی گرانی قیمت دلار رکورد بی‌سابقه رئیسی در مقایسه با روسای جمهور پیشین /مردم دوست دارند رئیس جمهور را با کاهش تورم و گرانی بشناسند نه برداشتن پشتی!

1403\01\22 14:22:10


رکورد بی‌سابقه رئیسی در مقایسه با روسای جمهور پیشین مردم دوست دارند رئیس جمهور را با کاهش تورم و گرانی بشناسند نه برداشتن پشتی!

رکورد بی‌سابقه رئیسی در مقایسه با روسای جمهور پیشین /مردم دوست دارند رئیس جمهور را با کاهش تورم و گرانی بشناسند نه برداشتن پشتی! دولتهمه روسای جمهور ایران در دولت دوم خود با تورم و گرانی روبرو بودند البته این معنا چندان شامل حال دولت دوم خاتمی نمی‌شود و او موفق شد دولت به سامانی را تحویل محمود احمدی‌نژاد بدهد. رئیسی اما از همان روزهای اول رکوردهای منفی را به نام خود ثبت کرد که در طول تاریخ ایران بی‌سابقه است.

، نمی‌دانم قیمت الان سکه که من در حال نوشتن این یادداشت هستم با قیمتی که شما وقتی این نوشتار را می‌خوانید، چند است، پس بهتر است به قیمت اشاره نکنم تا در روایت دقیق قیمت دچار اشتباه نشوم.

اما این را می‌دانم که تقریبا قیمت سکه نسبت به روزهایی که رئیسی رئیس دستگاه قضا بود و از سکه ۱۷ میلیونی زمان روحانی انتقاد می‌کرد، سه برابر شده است. بنابر گزارش عصرایران، آن روزها رئیس وقت قوه قضاییه، نگران زندگی جوانان بود و حالا که رئیس جمهور است، حرفی نمی‌زند و گویی همان جوان‌ها دیگر برایش اهمیت ندارد. شاید هم به این نتیجه رسیده است که حق با روحانی بود و اداره دولت به آن آسانی‌ها نیست که فکرش را می‌کرد..

.


بازنشر از : خبرآنلاین

سیدابراهیم رئیسی

حسن روحانی

گرانی

قیمت دلار