مهران محمدی امین

1403\02\12 09:14:40


سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی جلسه جدید دولت و مجلس در راه است؟

سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی /جلسه جدید دولت و مجلس در راه است؟ مجلسبا وجود اینکه قالیباف در دومین جلسه مشترک دولت و مجلس، تاکید کرده بود جلسه دیگری با دولت برگزار نخواهد شد، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، از برگزاری مجدد جلسات مشترک دولت و مجلس خبر داده است.

، درحالی که ضرب الاجل قالیباف برای دولت رئیسی برای ارائه برنامه و راهکارهای مدیریت بازارهای اقتصادی، روز یکشنبه به پایان رسید نه تنها خبری از ارائه برنامه نشد، بلکه معاون رئیسی با انتشار نامه ای به مجلس ضمن بی توجهی آشکار به این ضرب الاجل، بر عملکرد اقتصادی دولت رئیسی با ارائه آمارهایی مُهر تایید زد.

قالیباف در نشست روز چهارشنبه هفته گذشته با دولتی ها تاکید کرده بود که جلسه سومی درکار نیست و اگر دولت در این بازه زمانی برنامه ای ارائه نکند، خود مجلس دست به کار خواهد شد، با این وجود اما روز گذشته حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، در گفتگویی که با ایسنا داشت، با اشاره به برگزاری دو جلسه با حضور مقامات دولتی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل ارزی در کشور مدعی شد حتما جلسات مشترک دولت و مجلس مجددا برگزار خواهد شد.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

سیدابراهیم رئیسی

محمد باقر قالیباف

حمید رضا حاجی بابایی