مهران محمدی امین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله سایبری مجلس یازدهم سعید جلیلی شلیک بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به سوی سرزمین های اشغالی به روایت نبویان /معادلات سیاسی و نظامی به نفع ایران رقم خورد؟

1403\01\27 08:22:10


شلیک بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به سوی سرزمین های اشغالی به روایت نبویان معادلات سیاسی و نظامی به نفع ایران رقم خورد؟

شلیک بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به سوی سرزمین های اشغالی به روایت نبویان /معادلات سیاسی و نظامی به نفع ایران رقم خورد؟ مجلسنایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به اسرائیل را بر مبنای ماده ۵۱ منشور ملل متحد مشروع دانست و گفت: حمله اسرائیل به بخش کنسولی جمهوری اسلامی در دمشق به معنای حمله به خاک ایران محسوب می‌شود.

، سیدمحمود نبویان، در واکنش به پاسخ جمهوری اسلامی به جنایت اسرائیل در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران دمشق، گفت: پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به اسرائیل، مشروع بود چرا که حمله اسرائیل به بخش کنسولی ایران در دمشق سوریه به معنای حمله به خاک ایران اسلامی محسوب می‌شود و طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد داده شده است.

بنابر گزارش ایرنا، نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تشریح ماده ۵۱ منشور ملل متحد افزود: در صورتی که یک عضو سازمان ملل مورد تجاوز واقع شود، هیچ‌ یک از مقررات منشور ملل متحد به حق طبیعی دفاع مشروع لطمه وارد نخواهد آورد و اقداماتی که اعضاء برای اجرای حق دفاع مشروع به عمل می‌آورند، باید فورا به شورای امنیت اطلاع دهند.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حمله سایبری

مجلس یازدهم

سعید جلیلی