مهران محمدی امین

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب مجلس دوازدهم اصولگرایان ضربه سوپرانقلابی ها به نظام از نگاه رحیمی جهان آبادی /اوضاع اقتصادی وخیم است، مسئولان به توصیه های رهبری توجه کنند

1403\01\02 14:59:09


ضربه سوپرانقلابی ها به نظام از نگاه رحیمی جهان آبادی اوضاع اقتصادی وخیم است، مسئولان به توصیه های رهبری توجه کنند

ضربه سوپرانقلابی ها به نظام از نگاه رحیمی جهان آبادی /اوضاع اقتصادی وخیم است، مسئولان به توصیه های رهبری توجه کنند مجلسعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: باور بنده بر این است که تاکید رهبری بر دوری از اختلاف متوجه کل مسئولین نظام در بخش‌های مختلف است اما با توجه به اینکه از زمان اعلام نتایج انتخابات مجلس دوازدهم و مواضعی که متتخبین علیه یکدیگر و بخش‌های مختلف حاکمیتی و مسئولین می‌گیرند، دغدغه و نگرانی در جامعه ایجاد کرده و رهبری نیز انعکاس دهنده دیدگاه‌های مردم هستند.

، از اقتصاد مردمی تا وحدت و دوری از اختلاف، همگی محور منویات رهبر انقلاب در پیام نوروزی و سخنرانی اول سال ۱۴۰۳ بود که طبق گفته جلیل رحیمی جهان آبادی محورهای مذکور بازتابی از نگرانی و دغدغه‌های مردم است.

اوضاع اقتصادی وخیم است، مسئولان به توصیه های اقتصادی رهبری توجه کنند جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ، گفت: فکر می‌کنم فرمایشات رهبری در روز اول سال ۳ محور اساسی داشت که هر ۳‌ محور نیاز شرایط کشور و منطقه است. نکته اول مربوط به بحث اقتصاد و نقش مردم و بخش خصوصی در آن است. تاکید رهبری بر مردمی‌سازی اقتصاد طی چند سال گذشته مرتب تکرار شده، چنانچه اگر به نام‌گذاری سال‌های مختلف در دو دهه گذشته دقت کرده باشید،‌ وقتی رهبری سالی را با یک شعاری نام‌گذاری می‌کنند، در واقع راهبرد کاری دستگاه‌های مختلف در طی آن سال را مشخص می‌کنند.

در حقیقت عمده تاکید ایشان در سال‌های گذشته و امسال بر روی اقتصاد و نقش مردم و تقویت بخش خصوصی در اقتصاد است. یکی از مشکلات اقتصاد کشور تکیه بیش از حد آن به اقتصاد دولتی و یا تسلط شرکت‌های خصولتی بر آمپر اقتصادی است. از این رو تاکید رهبری بر روی اقتصاد تاکید کاملا کارشناسی شده و دقیقی است که با توجه به اوضاع وخیم اقتصادی و فشاری که بر روی مردم است، مسئولین اجرایی و بخش‌های مختلف باید توجه کنند..

.


بازنشر از : خبرآنلاین

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب

مجلس دوازدهم

اصولگرایان