مهران محمدی امین

اسماعیل هنیه محمد باقر قالیباف طوفان الاقصی حمله رژیم صهیونیستی به غزه قالیباف: در جمهوری اسلامی همه در میدان هستیم/ هنیه : طوفان الاقصی آغازی بر پایان اسرائیل خواهد بود

1403\01\09 19:33:11


قالیباف: در جمهوری اسلامی همه در میدان هستیم هنیه : طوفان الاقصی آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود

قالیباف: در جمهوری اسلامی همه در میدان هستیم/ هنیه : طوفان الاقصی آغازی بر پایان اسرائیل خواهد بود مجلسرئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اسماعیل هنیه گفت: موضوع فلسطین یکی از دغدغه‌های امروز رهبری است از این رو مجلس شورای اسلامی نیز حامی شما بوده و از جبهه مقاومت پشتیبانی‌های لازم را به عمل می‌آوریم.

، محمدباقر قالیباف روز پنجشنبه در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) که در رأس هیأتی به تهران سفر کرده است، اظهار داشت: امروز غزه به یک نقطه امید و موفقیت رسیده که خارج از منطق جامعه جهانی بود و در حالی که بیست و پنجمین هفته و ۱۷۵مین روز مقاومت مردم فلسطین را سپری می‌کنیم، شاهد مقاومت ایمان در مقابل کفر هستیم.

مردم غزه با تکیه بر قرآن توانسته‌اند ایستادگی کنند که باید این پیروزی را به شما تبریک گفت. بنابر روایت ایرنا، رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه عملیات طوفان الاقصی را نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و مبارزاتی کشورهای اسلامی دانست و گفت: این عملیات، تحلیل‌ها و راهبردهای دشمنان و دوستان ما را به دو زمان قبل و بعد از خود تقسیم کرد از این رو مجدداً این پیروزی را به شما و تمام گروه‌های مقاومت فلسطین تبریک می‌گویم.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

اسماعیل هنیه

محمد باقر قالیباف

طوفان الاقصی

حمله رژیم صهیونیستی به غزه