مهران محمدی امین

حجاب و عفاف بدحجابی دادگستری اصفهان پارک جنگلی ناژوان اصفهان- دادستان عموم

1402\01\10 19:09:05


مجموعه های گردشگری اصفهان به وظیفه خود در زمینه حجاب عمل کنند

اصفهان- دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خواستار عمل به تکالیف قانونی در مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان در حوزه نظارت بر وضعیت حجاب و پوشش مراجعه کنندگان شد.

سیدمحمد موسویان پیش از ظهر امروز در بازدید سرزده از مجموعه گردشگری تونل آکواریوم و پارک ناژوان اصفهان ضمن گفتگو با مدیریت این دو مجموعه اظهار داشت: مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان ضمن عمل به تکالیف قانونی خود در حوزه نظارت بر وضعیت حجاب و پوشش مراجعه کنندگان، باید همکاری لازم را با ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان نیز داشته باشند.

دادستان اصفهان ضمن خوشامدگویی به گردشگرانی که اصفهان را به عنوان مقصد سفر خود در ایام نوروز انتخاب کرده‌اند، تاکید کرد: رعایت قانون از جمله حجاب جز وظایف هر فردی است که باید به آن اهتمام داشته باشند. این مقام قضائی در پایان از برخورد با دستگاه‌های اجرایی و متولی در صورت ترک فعل و عدم انجام وظایف قانونی و همچنین مجموعه‌های تفریحی و گردشگری که در این حوزه به وظایف خود عمل نمی‌کنند، خبر داد. گفتنی است در جریان بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مقرر شد کارشناسان ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان در این دو مجموعه مستقر شوند.

‌. .


بازنشر از : مهر

حجاب و عفاف

بدحجابی

دادگستری اصفهان

پارک جنگلی ناژوان