مهران محمدی امین

نفت محمد مخبر دولت سیزدهم مسکن مخبر: سال گذشته، سفره مردم را مدیریت کردیم / با اتفاقی تاریخی در عرصه اشتغال نرخ بیکاری به پایین‌ترین سطح خود رسید

1403\01\05 21:14:11


مخبر: سال گذشته، سفره مردم را مدیریت کردیم با اتفاقی تاریخی در عرصه اشتغال نرخ بیکاری به پایین‌ترین سطح خود رسید

مخبر: سال گذشته، سفره مردم را مدیریت کردیم / با اتفاقی تاریخی در عرصه اشتغال نرخ بیکاری به پایین‌ترین سطح خود رسید دولتمحمد مخبر گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت از زمانی که ارز ترجیحی حذف شد تمرکز بر روی سبد غذایی مردم بوده است تا فشار کمتری به مردم به خصوص دهک‌های پایین جامعه وارد شود. دولت سعی کرد سبد غذایی مورد نیاز مردم را در حد قابل قبولی تأمین کند.

، محمد مخبر، معاون اول دولت سیزدهم، در گفتگویی با ایسنابه تشریح اقدامات سال گذشته دولت و برنامه‌های سال جدید برای تحقق شعار سال پرداخت.

بخشی از این گفتگو را در ادامه به نقل از فارس می خوانید؛ * با وجود تمام مشکلات و چالش‌ها در سال ۱۴۰۲، دولت با مجموعه سیاست‌هایی که در سال ۱۴۰۲ اتخاذ کرد اقدامات مؤثری انجام داد که هنوز هم ادامه دارد. این اقدامات هم بطور مستقیم و یا غیر مستقیم در کمک به رفع ناترازی‌ها مؤثر بوده اند.اول، مدیریت ناترازی انرژی؛ در حوزه ناترازی انرژی دو اقدام مهم انجام شد و همچنان ادامه دارد؛ یکی افزایش تولید نفت و دیگری افزایش تولید گاز. در راستای افزایش تولید نفت خام در سال جاری به میزان ۳۰۰ هزار بشکه (از ۳.۳ به ۳.۶ میلیون بشکه در روز) به لطف الهی و با اهتمام شبانه‌روزی وزارت نفت، تولید نفت خام در اسفند ماه به ۳,۵۵۰ میلیون بشکه در روز رسیده است..

.


بازنشر از : خبرآنلاین

نفت

محمد مخبر

دولت سیزدهم

مسکن