مهران محمدی امین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه میان نظام و ملت ایران نمی توان تفکیک قائل شد، گفت: دشمن تصور می‌کنند اسرائیلِ در حال سقوط می‌تواند برای آنها کاری کند، برای همین به آن متوس

1401\12\26 15:13:06


مصباحی‌مقدم: هرگونه «حمله نظامی به ایران» مساوی با «نابودی اسرائیل» است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه میان نظام و ملت ایران نمی توان تفکیک قائل شد، گفت: دشمن تصور می‌کنند اسرائیلِ در حال سقوط می‌تواند برای آنها کاری کند، برای همین به آن متوسل می‌شوند که به ایران حمله کند، اما هرگونه حمله نظامی به ایران مساوی با نابودی اسرائیل است.

غلامرضا مصباحی مقدم، با اشاره به تلاش‌های ضدانقلاب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: اپوزوسیون در صدد تجزیه ایران است؛ آنها در اغتشاشات اخیر تلاش کردند از طریق حرکت‌های اجتماعی به هدفشان برسند و در این راه نیز از فضای مجازی و رسانه‌هایی مثل اینترنشنال استفاده کردند که بحمدالله با شکست روبرو شدند.

وی با بیان اینکه علاوه بر اپوزوسیون، آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت وقایع اخیر بودند، افزود: به توفیق الهی نقشه‌ دشمنان نقشِ بر آب شد، ملت ما به میدان آمد و حمایت خودش از نظام را نشان داد.

اکنون جریان ضدانقلاب و دشمنان چون دچار شکست شده اند و نتوانستند از فشارهای اقتصادی هم نتیجه مطلوب شان را بگیرند در مورد حمله نظامی سخن می‌گویند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: کسی که در حال غرق شدن است به هر علف هرزی چنگ می‌زند؛ این افراد از نظر سیاسی مردگانی هستند که از خودشان تحرک نشان میدهند. بنابراین به رژیم صهیونیستی متوسل می‌شوند؛ رژیمی که در محاصره است و از درون نیز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است، گفت: این افراد تصور می‌کنند اسرائیلِ در حال سقوط می‌تواند برای آنها کاری کند، برای همین به آن متوسل می‌شوند که به ایران حمله نظامی کند؛ هرگونه حمله نظامی به ایران مساوی با نابودی اسرائیل است.

وی با بیان اینکه میان نظام و ملت ایران نمی توان تفکیک قائل شد، تصریح کرد: این نظام برآمده از رای مردم است همین مردم هستند که انقلاب کردند؛ این نظام از بیرون به ملت تحمیل نشده است، ملت قیام کرده است این نظام را به وجود آورده و همواره از آن حمایت کرده و ۴۴ سال را نیز بدین ترتیب گذرانده است. این افراد با مردم و نظام دشمن هستند و می‌خواهند هیچ کدام از آنها نباشد.

.

.


بازنشر از : منبع: فارس