مهران محمدی امین

مجلس یازدهم دلار حسن روحانی سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟

1403\01\29 08:27:10


معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟

معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟ مجلسنماینده چابهار گفت: شاخص‌های اقتصادی حرف می‌زنند و نمی‌شود منکر شد که نرخ دلار به ۷۰ هزار تومان رسیده‌ است. افزایش قیمت دلار در قیمت تمام کالاها و خدمات اثر خود را نشان می‌دهد لذا صرفا با سفیدنمایی و این‌که بگوییم مشکلی وجود ندارد اتفاقی رخ نمی‌دهد و صورت مسئله به قوت خود باقی است.

، پس از افزایش قیمت دلار و سکه، نمایندگان مجلس از تریبون‌های خود چه در صحن علنی و چه در قالب مصاحبه‌ها با رسانه‌ها از عملکرد اقتصادی دولت انتقاد کردند.

انتقاداتی که با واکنش تند دولت مواجه شده است. طی دو روز گذشته، معاون پارلمانی دولت با انتشار اطلاعیه‌ای، از مواضع اخیر نمایندگان انتقاد کرد و نوشت: «طی روزهای گذشته و همزمان با تشدید نوسانات ارزی در بازار که ناشی از افزایش بهای جهانی طلا و تحولات نظامی منطقه بود متأسفانه چند نفر از نمایندگان مجلس، اظهارنظرها و تحلیل‌های غیرکارشناسی و شتاب زده‌ای درباره وضعیت اقتصادی و نرخ ارز داشتند که چه بسا برخلاف خواست آنان می‌توانست بر التهاب بازار ارز بیافزاید.» در همین راستا، معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس، در گفتگو با بیان کرد: «با وجود این ‌که من منتقد پر و پاقرص دولت قبل بودم، اما هیچ‌ وقت چنین برخوردی و به این شکل با ما نشده بود، برخوردی که در آن به نمایندگان ملت انگ بزنند و انتظار داشته باشند که ما صرفا مجیزگوی دوستان باشیم، به‌نظرم قطعا چنین برخوردهایی جایگاه مجلس را به مخاطره خواهد انداخت.». .


بازنشر از : خبرآنلاین

مجلس یازدهم

دلار

حسن روحانی

سیدابراهیم رئیسی

دولت سیزدهم