مهران محمدی امین

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه رهبری فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، منظور تشکیلات جعلی حکومتی آنهاست وگرنه هیچ وقت ایده جمال عبدالناصر را قبول ندارند که یهودیان یا

1403\01\20 10:51:07


منظور رهبری از پایان اسرائیل در سال 1419، نه کشتار و قتل آنها که پایان تشکیلات حکومتی شان است ویدئو

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه رهبری فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، منظور تشکیلات جعلی حکومتی آنهاست وگرنه هیچ وقت ایده جمال عبدالناصر را قبول ندارند که یهودیان یا حتی صهیونیست‌ها را به دریا بریزند.

برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین»، یکشنبه شب با موضوع شمارش معکوس نابودی اسرائیل، روی آنتن زنده شبکه افق رفت.

حجت‌الاسلام سعید صلح میرزایی - عضو مجلس خبرگان رهبری – در استودیوی شبکه افق حضور یافت.

او با اشاره به اینکه همواره خلأ موضوع فلسطین از نظر رهبر معظم انقلاب در حوزه نشر احساس می‌شد گفت: به همین دلیل از سال 1390 شروع به تحقیق در این زمینه کردم و در نهایت دریافتم مرور عین بیانات رهبری در این زمینه تاثیر بیشتری دارد.

صلح میرزایی افزود: کتاب با استقبال دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای رو به رو شد که در چندین نوبت به چاپ رسیده و به زبان‌های مختلف هم ترجمه شده است.

توصیف دقیق رهبری از نقش انگلیسی در شکل‌گیری اسرائیل

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به فرموده رهبری، انگلیسی‌ها از هر کجا که خارج شدند، خنجری را هم فرو کردند، مثل کشمیر و به خصوص فلسطین گفت: تشکیل اسرائیل و آواره کردن فلسطینی‌ها، اجماع علما و مردم مسلمان است و در این زمینه اختلافی وجود ندارد.

او افزود: آرمان فلسطین، همزاد آرمان انقلاب اسلامی است چه اینکه امام راحل از همان نخستن سال مطرح کردن نهضت اسلامی، به موضوع فلسطین هم اشاره کردند.

استقلال هسته‌های مقاومت استراتژی اولیه جمهوری اسلامی بود

صلح‌میرزایی با بیان اینکه راهبرد امام و رهبری این است که هسته‌های مقاومت باید به گونه‌ای طراحی شوند که حتی بدون ارتباط با جمهوری اسلامی بتوانند سلاح بسازند و عملیات‌هایشان را طراحی و اجرا کنند گفت: این اتفاق برای حزب الله لبنان رخ داده و حالا آنها کاملا مستقل تصمیم‌گیری می‌کنند و دست به عملیات می‌زنند.

منظور رهبری از اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نمی‌بیند چه بود؟

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اینکه رهبری فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، منظور تشکیلات جعلی حکومتی آنهاست وگرنه هیچ وقت ایده جمال عبدالناصر را قبول ندارند که یهودیان یا حتی صهیونیست‌ها را به دریا بریزند.

او ادامه داد: اگر اسرائیل به ایده جمهوری اسلامی یعنی همه‌پرسی در فلسطین تن بدهد، مشکل حل خواهد داشت البته تا آن زمان باید مقاومت حفظ شود؛ پیش‌بینی و زمان‌بندی رهبری در مورد آینده اسرائیل، بر اساس بینش همه‌جانبه‌نگر و اطلاعات گسترده ایشان است.

کدام فرقه از یهود مطرود است؟

صلح میرزایی با بیان اینکه بسیاری از یهودیان اسرائیل را قبول ندارند و کلیمیان ایران هم در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند گفت: در آمریکا و دیگر کشورها هم یهودیانی هستند که اسرائیل را قبول ندارند مثل تفکرات انحرافی که در اسلام هم وجود دارد و مسلمانان آنها را از خود نمی‌دانند.

او خاطرنشان کرد: اگر گاهی بحث از یهود می‌شود، منظور جریان خبیث صهیونیستی است که می‌خواهد خود را بر دیگران توفق بدهد و همه را زیر سلطه بگیرد.

.

.


بازنشر از : منبع: شبکه افق