مهران محمدی امین

علی بهادری جهرمی تورم دولت سیزدهم واکنش دولت به احتمال تغییر در تیم اقتصادی دولتسخنگوی دولت در واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی تاکید

1403\01\21 14:19:10


واکنش دولت به احتمال تغییر در تیم اقتصادی

واکنش دولت به احتمال تغییر در تیم اقتصادی دولتسخنگوی دولت در واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی تاکید کرد: شاید شایعه‌سازی‌ها به دیده شدن یک خبرگزاری و یک سایت کمک کند اما اثر آن برای کشور مثبت نیست.

، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در بخشی از نشست خبری امروز خود، در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که با توجه به افزایش قیمت ارز و سکه در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه قرار است کابینه تغییر کند و حتی اخباری مبنی بر استعفای وزیر اقتصاد منتشر شد، سیاست دولت برای کنترل بازار ارز و سکه چیست؟ آیا شاهد تغییراتی در کابینه پیرو اتفاقات اخیر بازارها خواهیم بود، گفت: در حوزه اقتصادی وقتی در یک جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و دشمن سعی می کند از هر مسیری ضربه زند، انتظار می‌رود یک همراهی و همدلی در راستای ثبات بخشی به بازار رخ دهد و بتوانیم منافع ملت و مردم را تأمین کنیم.

وی تاکید کرد: همه مردم علاقه دارند تورم کاهش یابد، نرخ ارز پایین بیاید و انتظار می رود همه دلسوزان کشور و مردم در راستای ثبات آفرینی در بازاری که دشمن می‌خواهد در آن تنش ایجاد کند، کمک کنند. شاید شایعه‌سازی‌ها به دیده شدن یک خبرگزاری و یک سایت کمک کند اما اثر آن برای کشور مثبت نیست.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

علی بهادری جهرمی

تورم

دولت سیزدهم