مهران محمدی امین

سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم رضا نصری واکنش رضا نصری، به سخنان رئیسی در مورد دفتر ایران در لاهه: کدام هزینه؟ فقط دفتر حقوقی وزارت خارجه آمریکا ۲۰۰ حقوقدان ارشد دارد

1402\01\08 17:35:14


واکنش رضا نصری، به سخنان رئیسی در مورد دفتر ایران در لاهه: کدام هزینه؟ فقط دفتر حقوقی وزارت خارجه آمریکا ۲۰۰ حقوقدان ارشد دارد

واکنش رضا نصری، به سخنان رئیسی در مورد دفتر ایران در لاهه: کدام هزینه؟ فقط دفتر حقوقی وزارت خارجه آمریکا ۲۰۰ حقوقدان ارشد دارد دولترئیس جمهور دیروز گفته بود زمانی که رییس سازمان بازرسی بودم به دفتر حقوقی ایران در لاهه سر زدم. آمریکایی‌ها یک گوشه از سفارت ساکن بودند و ایران در یک ساختمانی مثل ساختمان سفارت. حتی به میزان هزینه این حقوقدان‌ها رای مثبت از لاهه نگرفته بودیم.

رضا نصری، حقوقدان در تو ییتی نوشت : کدام هزینه آقای ر.جمهور؟ فقط «دفتر حقوقی» وزارت خارجه آمریکا ۲۰۰ حقوقدان ارشد و ۱۰۰ دستیار دائمی دارد.

بگذریم از تعداد حقوقدانان وزارت دارایی، وزارت دفاع و کاخ سفید که در حوزه سیاست خارجی فعالیت دارند؛ غیر از موسسات خصوصی و لابی‌ها که در زمینه جنگ حقوقی علیه ایران کار می‌کنند. گفتنی است که رئیس جمهور دیروز گفته بود زمانی که رییس سازمان بازرسی بودم به دفتر حقوقی ایران در لاهه سر زدم. آمریکایی‌ها یک گوشه از سفارت‌ ساکن بودند و ایران در یک ساختمانی مثل ساختمان سفارت.

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

حتی به میزان هزینه این حقوقدان‌ها رای مثبت از لاهه نگرفته بودیم. بیشتر بخوانید: رئیسی از آمادگی ایران برای همکاریهای مشترک سخن گفت/ کار را به لبخند چند کشور گره نزدیم/ انتظار از دولت انقلابی این است سریع مشکلات را حل کند ۲۱۲۲۰. .


بازنشر از : خبرآنلاین

سیدابراهیم رئیسی

دولت سیزدهم

رضا نصری