مهران محمدی امین

جماران/ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چیزی که هنوز تصویب نشده و در مجلس است را چه طور دولت می تواند اجرا کند؟! من بارها گفته ام که چیزی به عنوان قانون یا طرح صیانت نداریم.

1401\06\02 11:16:33


وزیر ارتباطات: «طرح صیانت» نداریم؛ تا چیزی قانون نشود مکلف به اجرا نیستیم

جماران/ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چیزی که هنوز تصویب نشده و در مجلس است را چه طور دولت می تواند اجرا کند؟! من بارها گفته ام که چیزی به عنوان قانون یا طرح صیانت نداریم. بحث هایی در مجلس هست و هنور تبدیل به قانون نشده و تا چیزی قانون نشود مکلف به اجرا نیستیم.

جماران/ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چیزی که هنوز تصویب نشده و در مجلس است را چه طور دولت می تواند اجرا کند؟! من بارها گفته ام که چیزی به عنوان قانون یا طرح صیانت نداریم.

بحث هایی در مجلس هست و هنور تبدیل به قانون نشده و تا چیزی قانون نشود مکلف به اجرا نیستیم. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه چیزی به عنوان «قانون» یا «طرح صیانت» نداریم، گفت: ما به دنبال راه اندازی فیبرنوری هستیم و می خواهیم خانه ها را به فیبر نوری وصل کنیم تا سرعت های چند صد برابری نسبت به وضع فعلی را تجربه کنند. الآن در 10 استان شروع کرده ایم و هفته بعد ان شاء الله دو سه استان افتتاح می شود و آماده واگذاری به مردم است.عیسی زارع پور در حاشیه تجدید میثاق هیأت دولت با آرمان های امام خمینی(س) در خصوص ارتباط اختلالات پیش آمده در اینترنت با اجرای چراغ خاموش طرح صیانت، به خبرنگار جماران گفت: اختلالات یک هفته گذشته حادثه ای بود که برطرف شد، الآن ما هیچ اختلالی نداریم. چیزی که هنوز تصویب نشده و در مجلس است را چه طور دولت می تواند اجرا کند؟! من بارها گفته ام که چیزی به عنوان قانون یا  طرح صیانت نداریم.

بحث هایی در مجلس هست و هنور تبدیل به قانون نشده و تا چیزی قانون نشود مکلف به اجرا نیستیم.سه هفته پیش در کانادا 24 ساعت کل اینترنت کشور قطع بود؛ اختلالات پیش می آیدهفته گذشته خطوطی که ترافیک اینستاگرام روی آنها بود چند ساعت دچار قطعی شده بودند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید  کرد: ما مکلفیم یک شبکه پرسرعت، با کیفیت و امن برای آحاد مردم ایجاد کنیم و داریم برای آن تلاش می کنیم. حادثه مثل همه جای دنیا پیش می آید. سه هفته پیش در کانادا 24 ساعت کل اینترنت کشور قطع بود، این اختلالات پیش می آید.وی در پاسخ به سؤالی در خصوص دلیل اختلالات هفته گذشته اینستاگرام نیز گفت: خطوطی که ترافیک اینستاگرام روی آنها بود چند ساعت دچار قطعی شده بودند و آن هم حل شد و الآن ما داشبورد داریم و لحظه ای چک می کنیم؛ هیچ مسأله ای نداریم.

اختلال مقطعی پیش می آید مثلا هفته گذشته 45 گیگ ما به طور مقطعی قطع بود. این طبیعت شبکه است.اینترنت را از طریق فیبرهای نوری که متصل به بقیه کشورها است تأمین می کنیمزارع پور یادآور شد: ما اینترنت را از طریق فیبرهای نوری که متصل به بقیه کشورها است تأمین می کنیم؛ از شمال، جنوب و غرب گاهی اوقات قطع می شود به هر حال ممکن است مشکلی پیش بیاید ولی اینها اسمش اختلال نیست و طبیعی است. مثل شبکه برق است که گاهی اوقات جایی قطع می شود یا اتفاقی می افتد.وی در پایان تأکید کرد: ما به دنبال راه اندازی فیبرنوری هستیم و می خواهیم خانه ها را به فیبر نوری وصل کنیم تا سرعت های چند صد برابری نسبت به وضع فعلی را تجربه کنند.

الآن در 10 استان شروع کرده ایم و هفته بعد ان شاء الله در دو، سه استان افتتاح می شود و آماده واگذاری به مردم است. تا پایان دولت ان شاء الله برای 80 درصد از خانوارهای همه استان ها این امکان را فراهم می کنیم که اگر تمایل داشته باشند بتوانند استفاده  کنند.. .

تبلیغات
لاینر و چراغ خطی لاله زار
لاینر و چراغ خطی لاله زار

چراغ خطی و لاین نوری لاله زار ارائه چراغ خطی و لاینر برند های 4m فورام اکووات داتیس افراتاب شعاع الکتریک شعاع پارس توس بروکس شیله مازی نور و ستاره شمال در بازار لاله زار است


بازنشر از : آخرین خبر