مهران محمدی امین

محمدرضا قرایی آشتیانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) وزیر دفاع: هیچ کشوری به اندازه ما در مرزهای خود امنیت ندارد

1403\01\13 13:51:10


وزیر دفاع: هیچ کشوری به اندازه ما در مرزهای خود امنیت ندارد

وزیر دفاع: هیچ کشوری به اندازه ما در مرزهای خود امنیت ندارد دولتوزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با استفاده از تجهیزات نوین، دوربین‌های پیشرفته، بالگردها، پهپادها و ریزپرنده‌ها میزان امنیت مرزهای شرقی کشور را ارتقا می‌دهیم.

، امیرسرتیپ آشتیانی، درباره ایجاد استحکامات در مرزهای شرقی کشور برای تقویت امنیت در این مرزها اظهار کرد: در این طرح فقط مساله کشیدن دیوار نیست بلکه در مناطق مرزی برنامه‌های زیادی داریم که شامل ایجاد موانع، استفاده از تجهیزات نوین و دوربین‌های پیشرفته، بالگردها، پهپادها، ریزپرنده‌ها و امکانات مخابراتی و تسلیحاتی است.

تجهیزات و آموزش‌های نیروهای مرزبانی هم مهم است و همه این ها در کنار هم امنیت مرزها را تامین می‌کند. وی افزود: هیچ کشوری به اندازه ما در مرزهای خود امنیت ندارد. البته انجام عملیات یک گروه تروریستی در مرز، توان او را نشان نمی‌دهد؛ زیرا اقدام او تروریستی است و نشان قدرتش نیست.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: این اقدامات تروریستی در همه کشورها رخ می‌دهد اما الان ضریب امنیتی مرزهای ما نسبت به خیلی کشورها بالا است و با طرح جدیدی که اجرا می‌شود، ضریب امنیتی مرزهای ما بالاتر خواهد رفت.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

محمدرضا قرایی آشتیانی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین)