مهران محمدی امین

سیدابراهیم رئیسی حمله سپاه به اسراییل رژیم صهیونیستی اسرائیل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام ابراهیم رئیسی به کشورهای منطقه/ عملیات وعده صادق اقدامی محدود بود نه فراگیر

1403\01\29 08:26:12


پیام ابراهیم رئیسی به کشورهای منطقه عملیات وعده صادق اقدامی محدود بود نه فراگیر

پیام ابراهیم رئیسی به کشورهای منطقه/ عملیات وعده صادق اقدامی محدود بود نه فراگیر دولترئیس دولت سیزدهم گفت: به کشورهای منطقه عرض می کنم که نیروهای نظامی ما امنیت ساز، صلح آفرین و موجب اقتدار برای منطقه و کاملا قابل اتکا هستند و این کشورها به جای ارتباط با اسرائیل به داشته های خود و نیروهای مسلمان و ارتش و سپاه ما اتکا کنید.

، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز -چهارشنبه- در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک روز ارتش، گفت: ارتش در کنار ملت قرار گرفته و برای دفاع از وطن و تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب اسلامی اقدام می‌کند.

ارتش ما خود را از سایر ارتش‌های دنیا با ویژگی عقیده و ایمان به خدا و اتکال به قدرت الهی متمایز کرده است. بنابر گزارش ایرنا، وی ادامه داد: ارتش ما ارتش با مهارت و آموزش دیده است. اطلاعات نظامی‌اش به روز است و این مهارت ارتش ما را ممتاز کرده است.

ارتش مجهز به نوآوری‌ها و فناوری‌های به روز است. تجهیزاتی که تا قبل انقلاب اسلامی به دست کشورهای دیگر باید نگهداری می‌شد، امروز به دست توانای نیروهای مسلح و ارتش ما به روز می‌شود. استقلال فنی، صنعتی، نظامی و بومی در کشور به برکت تلاش جوانان ما در ارتش، سپاه و نیروهای مسلح پیدا شده است..

.


بازنشر از : خبرآنلاین

سیدابراهیم رئیسی

حمله سپاه به اسراییل

رژیم صهیونیستی اسرائیل

ارتش جمهوری اسلامی ایران