مهران محمدی امین

سیدابراهیم رئیسی خبر ورزشی هاکی پیام رئیسی در پی قهرمانی هاکی روی یخ دختران ایران دولترئیس جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و کسب عنوان قه

1403\01\12 13:48:10


پیام رئیسی در پی قهرمانی هاکی روی یخ دختران ایران

پیام رئیسی در پی قهرمانی هاکی روی یخ دختران ایران دولترئیس جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و کسب عنوان قهرمانی ارزشمند تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه را به مردم ایران، جامعه ورزشی و به ویژه بانوان ورزشکار کشورمان تبریک گفت.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم پیروزی مقتدرانه و کسب عنوان قهرمانی ارزشمند تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه را صمیمانه به مردم عزیز ایران، جامعه ورزشی و به ویژه بانوان ورزشکار کشورمان تبریک می‌گویم.

این درخشش امیدآفرین که با چهار دیدار متولی و بدون شکست به دست آمد، گواهی روشن بر توانمندی‌ها و شایستگی‌های زنان لایق و شایسته این مرز و بوم است که امیدوارم با برنامه‌ریزی و عنایت ویژه مسئولان ورزشی، شاهد تداوم بالندگی و موفقیت این عزیزان در دیگر رقابت‌های ورزشی باشیم. این پیروزی افتخارآفرین را به همه ملی پوشان، مربیان و سایر دست‌اندرکاران این ورزش حرفه‌ای جذاب و مهیج تبریک می‌گویم و توفیقات روزافزون آنان را مسئلت دارم. سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران.

.


بازنشر از : خبرآنلاین

سیدابراهیم رئیسی

خبر ورزشی

هاکی