مهران محمدی امین

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله سپاه به اسراییل رژیم صهیونیستی اسرائیل چرا اسرائیل نمی تواند به اماکن نظامی ایران حمله کند؟ /پیام صادر نشدن بیانیه

1403\01\27 20:22:10


چرا اسرائیل نمی تواند به اماکن نظامی ایران حمله کند؟ پیام صادر نشدن بیانیه علیه ایران در جلسه شب گذشته شورای امنیت

چرا اسرائیل نمی تواند به اماکن نظامی ایران حمله کند؟ /پیام صادر نشدن بیانیه علیه ایران در جلسه شب گذشته شورای امنیت مجلسسخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که صادر نشدن بیانیه علیه ایران در جلسه شورای امنیت نشان‌دهنده حقانیت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اسرائیل ظرفیت بسیج کردن سایر کشورها برای حمایت از خودش در مجامع بین‌المللی را ندارد.

، ابوالفضل عمویی، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای امنیت درباره بررسی اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل اظهار کرد: اقدام ایران در عملیات ۲۶ فروردین‌ماه چارچوب حقوقی مشخصی داشت، از همان ابتدا روشن بود که ما در چارچوب منشور ملل متحد و با استفاده از حق دفاع مشروع خودمان عمل می‌کنیم و این برای همه طرف‌ها روشن بود.

بنابر گزارش ایسنا، وی بیان کرد: ایران برای اقدام خود مشروعیت بین‌المللی داشت و قبل از آن بسیاری از کشورها حمله اسرائیل به بخش کنسولگری سفارت ایران در دمشق را محکوم کرده بودند. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عملیات «وعده صادق» را موفق و کنترل شده خواند و اظهار کرد: این عملیات باعث شد اقدامات حقوقی آنها ناکام بماند لذا توان آمریکا مصروف به این موضوع شده بود چون می‌دانست نمی‌تواند با وجود چین، روسیه و الجزایر اهداف خود را در شورای امنیت پیش ببرد، پس تمرکزش را روی جلسه گروه هفت گذاشت البته که آنجا هم ناکام بود.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حمله سپاه به اسراییل

رژیم صهیونیستی اسرائیل