مهران محمدی امین

سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم حسن روحانی کنایه‌های تازه رئیسی به دولت روحانی در کوران انتقادها از ناکارآمدی «دولت انقلابی» دولتایسنا نوشت

1401\09\14 14:02:08


کنایه‌های تازه رئیسی به دولت روحانی در کوران انتقادها از ناکارآمدی «دولت انقلابی»

کنایه‌های تازه رئیسی به دولت روحانی در کوران انتقادها از ناکارآمدی «دولت انقلابی» دولتایسنا نوشت: رئیس جمهور گفت: معتقدیم مشکلات کشور به دست دولتمردان و نمایندگان حل می‌شود. البته برخی نگاهشان به آن سوی مرزها بود و معتقد بودند که مسائل را نمی‌توان حل کرد اما ما نگاه اصحاب «نمی‌شود»، «مگر می‌شود»، «نخواهد شد» و «بودجه نداریم» را نداریم، هرچند اعتبارات ممکن است کافی نباشد اما با تدبیر، عقلانیت، همگرایی و با تشخیص اولویت‌ها مسائل حتما قابل حل شدن است.

رئیس جمهور با اشاره به همدلی و نزدیکی دولت و مجلس، گفت: مشکلات کشور به دست دولتمردان و نمایندگان حل می‌شود، اعتبارات ممکن است کافی نباشد اما با تدبیر، عقلانیت، همگرایی و با تشخیص اولویت‌ها مسائل حتما قابل حل شدن است.

سیدابراهیم رئیسی در حاشیه نشست مشترک روز یکشنبه ۱۳ آذر ماه دولت و مجلس شورای اسلامی در خصوص این جلسه، گفت: جلسه بسیار خوبی بود، به جهت اینکه هم نمایندگان و رئیس مجلس نکاتی را اشاره و دغدغه‌هایشان را بیان کردند و هم تعدادی از اعضای هیات دولت نکاتی را مطرح کردند. رئیس جمهور با یادآوری تعامل، همکاری و همگرایی بین مجلس و دولت، افزود: قوای مقننه و مجریه یک سرنوشت مشترکی دارند و نگاهشان به مردم هم مشترک است، مجلس قانون تصویب می‌کند و دولت هم باید آن را اجرا کند و بر اجرا هم نظارت می‌شود تا گره‌ها و مشکلات مردم حل شود. وی در ادامه اظهار کرد: تمام تلاش ما در مجلس و دولت باید این باشد که مشکلات و مسائل مردم را حل کنیم، اراده و توانایی هم برای انجام این کار داریم.

ما معتقدیم مشکلات کشور به دست دولتمردان و نمایندگان حل می‌شود. البته برخی نگاهشان به آن سوی مرزها بود و معتقد بودند که مسائل را نمی‌توان حل کرد اما ما نگاه اصحاب «نمی‌شود»، «مگر می‌شود»، «نخواهد شد» و «بودجه نداریم» را نداریم، هرچند اعتبارات ممکن است کافی نباشد اما با تدبیر، عقلانیت، همگرایی و با تشخیص اولویت‌ها مسائل حتما قابل حل شدن است. رئیسی همچنین تصریح کرد: کار با کمک مردم دنبال خواهد شد تا امید هر روز در میان مردم بیشتر شود.

رئیس جمهور در پاسخ به پرسشی درباره زمان ارائه لوایح برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: با آقای قالیباف هماهنگ کردیم که لوایح برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲ را به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس کنیم. بیشتر بخوانید: هشدار نماینده مجلس: دولت رئیسی، درحال اخراج گسترده نیروهای اداری و تسویه‌حساب سیاسی در شهرهای‌کوچک است. .


بازنشر از : خبرآنلاین

سیدابراهیم رئیسی

دولت سیزدهم

حسن روحانی