مهران محمدی امین

باشگاه خبرنگاران/ دفتر آمار ملی انگلیس اعلام کرد مردم انگلیس با مصرف غذا‌های تاریخ گذشته و دارو‌های کمتر، پس‌انداز می‌کنند. در حالی که مردم انگلیس در فصل زمستا

1402\01\14 17:17:35


مصرف غذای تاریخ گذشته راهکار انگلیسی‌ها برای پس انداز

باشگاه خبرنگاران/ دفتر آمار ملی انگلیس اعلام کرد مردم انگلیس با مصرف غذا‌های تاریخ گذشته و دارو‌های کمتر، پس‌انداز می‌کنند. در حالی که مردم انگلیس در فصل زمستان به سبب تورم دو رقمی تحت فشار قرار گرفتند، افراد بیشتری در این کشور با خوردن غذا‌های تاریخ مصرف گذشته و استفاده کمتر از دارو‌های تجویزی، پس انداز می‌کنند.

دفتر آمار ملی انگلیس اعلام کرد مردم انگلیس با مصرف غذا‌های تاریخ گذشته و دارو‌های کمتر، پس‌انداز می‌کنند.در حالی که مردم انگلیس در فصل زمستان به سبب تورم دو رقمی تحت فشار قرار گرفتند، افراد بیشتری در این کشور با خوردن غذا‌های تاریخ مصرف گذشته و استفاده کمتر از دارو‌های تجویزی، پس انداز می‌کنند.به گزارش بلومبرگ، «دفتر آمار ملی انگلیس» پنجشنبه اعلام کرد یک چهارم از جوانانی که دارو‌های تجویزی و پولی مصرف می‌کنند، برای کاهش هزینه‌های خود، مقادیر کمتری از این دارو‌ها استفاده می‌کنند.بیش از یک پنجم از همه مردم انگلیس نیز به سبب تورم فزاینده مواد غذایی از کالا‌های تاریخ مصرف گذشته استفاده می‌کنند.

بازار این ارقام نشان دهنده مشکلاتی است که بسیاری از خانواده‌ها در انگلیس به سبب فشار تاریخی در خصوص سطح زندگی و همخوانی نداشتن حقوق با افزایش قیمت‌ها با آن‌ها روبرو هستند. میزان تورم ماه فوریه برای نخستین در مدت چهار ماه افزایش یافت و بالاتر از سطحی که بانک مرکزی پیش بینی کرده بود باقی ماند.دفتر آمار ملی انگلیس اعلام کرد ۱۶ درصد افراد بالغ به صورت افراد مواجهه با ناامنی غذایی دسته بندی شدند. ناامنی غذایی به این معنی است که این افراد قادر به خرید غذای کافی برای داشتن یک زندگی سالم نیستند.

افرادی که نشانه‌های افسردگی دارند، از لحاظ اقتصادی غیر فعال یا بیکار هستند یا در محروم‌ترین بخش‌های انگلیس زندگی می‌کنند، احتمال بیشتری دارد دچار ناامنی غذایی شوند.این نظرسنجی همچنین نشان داد فشار‌های بی سابقه در بخش درمان مانع از آن می‌شود افراد درمان خود را پیگیری کنند. یک پنجم افراد بزرگسال اعلام کردند نیازمند مراجعه به پزشک هستند، ولی تصمیم گرفته اند این کار را انجام ندهند. بیش از نیمی از این افراد، دلیل مراجعه نکردن خود را صف‌های طولانی انتظار اعلام کردند..

.


بازنشر از : آخرین خبر