مهران محمدی امین

1402\03\17 17:09:09


بازی. Jurassic World؛ دایناسورهای غول پیکر را در کنار هم جمع کنید

آخرین خبر/ Jurassic World: The Game – دنیای پارک ژوراسیک از محبوب‌ترین و زیباترین بازی‌های سبک شبیه‌سازی از استودیوی Ludia Inc است که به صورت رایگان عرضه شده و هم اکنون جدیدترین نسخه اش پیش روی شما قرار دارد. کمپانی سازنده این بازی، بازی‌های محبوب دیگری نیز در کارنامه‌اش دارد که همگی با استقبال خوبی روبرو گردیده و از آنها می‌توان به Dragons: Rise of Berk، Jurassic World Alive، Dragons: Titan Uprising و Ninja Turtles: Legends اشاره کرد.

Jurassic World: The Game – دنیای پارک ژوراسیک از محبوب‌ترین و زیباترین بازی‌های سبک شبیه‌سازی از استودیوی Ludia Inc است که به صورت رایگان عرضه شده و هم اکنون جدیدترین نسخه اش پیش روی شما قرار دارد.

کمپانی سازنده این بازی، بازی‌های محبوب دیگری نیز در کارنامه‌اش دارد که همگی با استقبال خوبی روبرو گردیده و از آنها می‌توان به Dragons: Rise of Berk، Jurassic World Alive، Dragons: Titan Uprising و Ninja Turtles: Legends اشاره کرد. اگر نسخه دیگر این بازی یعنی دنیای دایناسورها: زنده را بازی کرده باشید بدون شک متوجه گیم پلی این نسخه نیز خواهید شد! نسخه پیش رو از بازی، بر اساس فیلم تخیلی-علمی پارک ژوراسیک طراحی و ساخته شده است، بیش از 200 دایناسور غول پیکر را از فیلم جدید پارک ژوراسیک به عرصه حیات بیاورید و حریفانتان را در نبردهایی که زمین را زیر پا می لرزاند به چالش بکشانید! به عنوان یک بازیکن قادرید پارک ژوراسیک اختصاصی خودتان را ایجاد کنید و با بازیکنان آنلاین سراسر دنیا به رقابت بپردازید. با پیشروی در مراحل و حالت های بازی Jurassic World: The Game تمام تلاشتان را می‌کنید تا طیف عظیمی از دایناسورها را گرد هم آورید، گروهی قدرتمند که در نبردها حرف اول را خواهند زد! در کنار این دایناسورها، قادرید به کاراکترهای مورد علاقه خود از پارک ژوراسیک همچون اوون، کلیر و دیگر کاراکترها بپیوندید و همچنان که که دایناسورهای تان را پرورش می دهید به فکر ارتقای ژنتیکی آنها نیز باشید؛ حالا که ساخت پارک ژوراسیک آزاد شده وقت آن است که پارک ژوراسیک خودتان را بسازید و در یک دنیای فوق العاده برای مدت ها سرگرم باشید.

اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک شبیه سازی هستید و دوست دارید یک گیم پلی خارق العاده را با دایناسورها تجربه کنید بدون شک این بازی با دارا بودن یک گیم پلی فوق العاده، گرافیک خیره کننده و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب می کند.برخی از ویژگی های بازی شبیه سازی Jurassic World: The Game:در دسترس بودن +200 دایناسور خاص و منحصر به فردامکان دست یابی به همه دایناسورها و پروزش آن ها بازار امکان ایجاد پارک ژوراسیک اختصاصی خود و رقابت با دیگرانقرار دادن انواع و اقسام بناها و چشم اندازها در پارک ژوراسیک خودپیش بردن داستان بازی – دارا بودن یک داستان فوق العاده زیبا و درگیرکنندهدر دسترس بودن کارت های مختلف برای خلق دایناسورهای خاصدر دسترس بودن جوایز و دستاوردهای روزانه برای بازیکنان آنلاین همیشگی بازیدارا بودن گرافیک خیره کننده، صداگذاری فوق العاده و گیم پلی کم نظیرتوی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 6.0 و بالاترحجم: 43 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر