مهران محمدی امین

1402\03\17 21:34:22


استقبال ایران از استمرار و افزایش رایزنی‌های سیاسی با هلند

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در تماس تلفنی همتای هلندی خود از استمرار و افزایش رایزنی‌های سیاسی میان مقامات دو کشور استقبال کرد.

در تماس تلفنی مارسل دفینگ، معاون وزیر خارجه هلند با علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان، باقری اظهار داشت: ایران و هلند عرصه‌های متنوعی از تعامل و همکاری را پیش رو دارند و با وجود برخی اختلافات، گفتگو و رایزنی را مسیر منطقی تأمین منافع طرفین تلقی می‌کنند.

باقری تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با رفتار منطقی خود از مبانی و پایه‌های روابط دو جانبه صیانت کرده و این همان چیزی است که انتظار می‌رود شاهد انجام آن از سوی طرف مقابل باشیم. معاون سیاسی وزارت امور خارجه همچنین از استمرار و افزایش رایزنی‌های سیاسی میان مقامات دو کشور استقبال کرد. باقری در این گفتگوی تلفنی از مارسل دفینگ برای سفر به تهران دعوت کرد.

تبلیغات
نصب و تعمیر چیلر و داکت اسپلیت
24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب چیلر ، مینی چیلر و داکت اسپلیت ، یخچال و فریز، ساید بای ساید، کولر گازی، پکیج گرمایشی در تهران با تعرفه نمایندگی .
# چیلر - # تعمیر کولر گازی - # تهویه

مارسل دفینگ نیز ضمن تشکر از دیدگاه‌های طرف ایرانی تصریح کرد روابط ایران و هلند ریشه در سنت دیرینه دو کشور دارد و دو طرف بر اساس احترام و درک متقابل باید به تماس‌ها و گفتگوهای خود ادامه دهند. وی ابراز علاقه نمود تماس‌های دو طرف ادامه یافته و موضوعات مورد علاقه مشترک در دستور کار این تماس‌ها باشد. دفینگ ابراز امیدواری کرد در اولین فرصت با همتای ایرانی خود دیدار و گفتگو نماید.

در این تماس دو طرف در مورد موضوعات کنسولی نیز با یکدیگر رایزنی کردند.. .


بازنشر از : مهر

تهران

جمهوری اسلامی ایران

علی باقری

وزارت امور خارجه