مهران محمدی امین

1402\02\31 14:21:25


دیدار فرمانده سپاه با خانواده شهید بروجردی

فارس/ فرمانده کل سپاه در دیدار با خانواده شهید محمد بروجردی بر ضرورت نگارش و گردآوری خاطرات مسیح کردستان و تدوین در قالب تاریخ شفاهی و انتشار آن برای بهره گیری نسل های امروز و فردای جامعه تاکید کرد. سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده شهید محمد بروجردی دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده کل سپاه در دیدار با خانواده شهید محمد بروجردی بر ضرورت نگارش و گردآوری خاطرات مسیح کردستان و تدوین در قالب تاریخ شفاهی و انتشار آن برای بهره گیری نسل های امروز و فردای جامعه تاکید کرد.سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده شهید محمد بروجردی دیدار و گفت‌وگو کرد.سرلشکر سلامی در این دیدار با گرامیداشت یاد، خاطره و حماسه‌آفرینی‌های شهید بروجردی، از این شهید والامقام به عنوان اسطوره و قهرمان واقعی ملت ایران یاد کرد و مجاهدت‌های وی به ویژه در منطقه غرب کشور و کردستان برابر اشرار و ضد انقلاب را الهام‌بخش و شنیدنی برای نسل جوان امروز میهن اسلامی توصیف کرد.

بازار فرمانده کل سپاه همچنین بر ضرورت نگارش و گردآوری خاطرات مسیح کردستان و تدوین در قالب تاریخ شفاهی و انتشار آن برای بهره گیری نسل های امروز و فردای جامعه تاکید کرد.خانواده شهید بروجردی نیز در این دیدار با تشکر از حضور سرلشکر حسین سلامی و ابراز خرسندی از ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توسط پاسداران انقلاب و مدافعان کشور به بیان دیدگاه‌ها، ویژگی ها و فضائل اخلاقی، سوابق مبارزات پیش از انقلاب و خاطراتی از فعالیت ها و اقدامات فداکارانه  این شهید عالی‌قدر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع از استقلال، امنیت و آرامش کشور پرداختند.در این دیدار، سردار ابوالقاسم شریفی رئیس اداره ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر سلامی را همراهی می‌کرد.. .


بازنشر از : آخرین خبر