1404\12\17 17:01:04
برگزاری کلاسهای درس در شرایط جنگی، نشاندهنده پیروزی علمی ایران است
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: استمرار آموزش در سراسر کشور نشان داد که دشمن اصلی ملت ایران نادانی و ترس است و جامعه فرهنگی کشور با امید و اراده مسیر پیشرفت علمی را ادامه میدهد.
علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن قدردانی از تلاش معلمان و دانشآموزان برای برگزاری کلاسهای مجازی حتی در شرایط دشوار، تأکید کرد: استمرار آموزش در سراسر کشور نشان داد که دشمن اصلی ملت ایران نادانی و ترس است و جامعه فرهنگی کشور با امید و اراده مسیر پیشرفت علمی را ادامه میدهد. متن پیام به شرح ذیل است: بسمالله الرحمن الرحیم «العلم سلطان» دست مریزاد بر معلمان و دانشآموزان عزیز ایران اسلامی.
از تمامی معلمان و دانشآموزان گرانقدر که امروز با روحیهای ستودنی، کلاسهای آموزشی را هرچند بهصورت مجازی برقرار کردند، صمیمانه قدردانی میکنم. با تمام وجود، خضوع و احترام خود را در برابر این همت والا و مسئولیتپذیری ارزشمند اعلام میدارم. بیتردید دشمن اصلی ما نادانی و ترس است. امروز با برگزاری کلاسهای درس در سراسر کشور، حتی در مناطقی که در معرض تجاوز و بمباران دشمنان بیگانه قرار داشتند، بار دیگر صدای امید، پایداری و پیروزی برای آیندهای روشن در سراسر میهن اسلامی طنینانداز شد. لازم میدانم از مردم صبور و فهیم کشور، بهویژه معلمان دلسوز، دانشآموزان پرتلاش و همچنین مسئولان و دولتمردانی که با غیرت و تلاش مثالزدنی برای حفظ و استمرار روند آموزش فرزندان این سرزمین کوشیدند، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم. اینجانب ضمن اعلام آمادگی کامل، همراهی و حمایت همهجانبه خود را از دولت محترم در مسیر تداوم آموزش، ارتقای نظام تعلیم و تربیت و صیانت از آینده علمی کشور اعلام میکنم..
.
بازنشر از : مهر