1404\11\21 10:28:04
حضور پرشور در ۲۲ بهمن- نماد تبعیت از رهبری و اقتدار ملی
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران ۲۲ بهمن را روز نمایش اراده، عزت و بلوغ ملت ایران دانست و گفت: حضور پرشور در ۲۲ بهمن؛ نماد تبعیت از رهبری و اقتدار ملی است.
به نقل از شهرداری تهران،محمدمهدی حسنزاده، مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در پیامی گفت: حضور پرشور در ۲۲ بهمن؛ نماد تبعیت از رهبری و اقتدار ملی است. در این پیام آمده است: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی همچنان در پی تضعیف اراده ملت ایران هستند، حضور پرشور و خانوادگی کارکنان و بسیجیان شهرداری تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، لبیکی روشن به فرامین رهبری و پاسخی قاطع به بدخواهان این ملت خواهد بود. وی ۲۲ بهمن را روز نمایش اراده، عزت و بلوغ ملّتی دانسته که با ایمان، آگاهی و ایستادگی، سرنوشت خود را به دست گرفته است و تصریح کرد: این روز، یادآور فتح بزرگی است که ملت ایران با وحدت و مقاومت، استقلال و هویت خود را تثبیت کرد و نشان داد در برابر فشارها و طمعورزی بیگانگان، استوار و هوشیار ایستاده است. راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، هر ساله صحنهای کمنظیر از همبستگی ملی و حضور آگاهانه مردم ایران است.
حضوری که نهتنها بیانگر وفاداری به آرمانهای انقلاب اسلامی است، بلکه پیامی روشن برای بدخواهان این ملت دارد: ایران اسلامی زنده، مقتدر و مقاوم است. اینجانب از تمامی بسیجیان خدوم شهرداری تهران و کارکنان محترم مجموعه شهرداری دعوت میکنم تا همراه با خانوادههای خود، با حضوری پرشور و آگاهانه در راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن، بار دیگر پایبندی خود را به انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و آرمانهای والای امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر اعلام کنند. انشاءالله با این حضور متحد و دشمنشکن، شکوه ملت ایران بار دیگر جلوهگر شود و این روز تاریخی، مایه افتخار، امید و اقتدار هرچه بیشتر کشور عزیزمان باشد.. .
بازنشر از : مهر