1404\10\08 22:28:10



فرماندار شاهرود خواستار ورود خیران به عرصه پیشگیری و ترک اعتیاد شد

شاهرود- فرماندار شاهرود با اشاره به اهمیت رویکرد پیشگیرانه در مقابله با اعتیاد، بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیران برای توسعه و حمایت از کمپ‌های ترک اعتیاد در این شهرستان تأکید کرد.

تبلیغات
خرید و قیمت انواع قفسه فروشگاهی ابزار پوریا

خرید قفسه فروشگاهی با کیفیت بالا وقیمت مناسب برای خرید قفسه فروشگاهی وارد سایت شوید پایین ترین قیمت قفسه در ایران برای خرید ابتدا وارد سایت ابزار پوریا شوید

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن آصفری شامگاه دوشنبه در بازدید از کمپ ترک اعتیاد خواهران شاهرود اعلام کرد: این مراکز نقشی کلیدی در کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد دارند و حمایت همه‌جانبه از آنها یک ضرورت مهم است.

وی افزود: نحوه ارائه خدمات درمانی، مراقبتی و حمایتی به مددجویان در مراکز ترک اعتیاد طبق دستورالعمل‌های بهداشتی باشد فرماندار شاهرود با اشاره به ضرورت تقویت حمایت‌های بین‌بخشی در ارتقای خدمات اجتماعی بیان کرد: همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در این زمینه اهمیت دارد. آصفری همچنین خواستار بهره‌گیری از ظرفیت خیران و نهادهای حمایتی برای رفع مشکلات و ارتقای سطح خدمات اجتماعی به خصوص در حوزه ترک اعتیاد شد. وی از تمامی تلاش‌های دست‌اندرکاران کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان شاهرود بابت پیگیری مسائل و مشکلات موجود و فراهم‌سازی بسترهای لازم برای تداوم و توسعه فعالیت‌های اجتماعی قدردانی کرد..

.


بازنشر از : مهر

محمد حسن آصفری

فرمانداری شاهرود

ترک اعتیاد

خبرهای مرتبط با