1405\01\03 09:14:03



پویش دانش آموزی بهار امید از امروز آغاز شد

پویش «بهار امید» از امروز با هدف تقویت روحیه نشاط و همدلی در میان دانش‌آموزان و خانواده‌ها آغاز شد.

تبلیغات

تعطیلات نوروز امسال فرصتی ارزشمند برای خلق لحظاتی سرشار از نشاط، آرامش و امید است. در همین راستا، دانش‌آموزان و خانواده‌ها به مشارکت در پویش مجازی «بهار امید» دعوت شده‌اند؛ پویشی شاد و خلاقانه که با هدف تقویت روحیه نشاط و همدلی در میان دانش‌آموزان و خانواده‌ها طراحی شده است. در این پویش، مجموعه‌ای از فعالیت‌های ساده، خلاقانه و الهام‌بخش در بستر فضای مجازی و با همراهی خانواده‌ها اجرا می‌شود تا دانش‌آموزان و خانواده‌ها در کنار یکدیگر، روزهایی متفاوت و خاطره‌انگیز را در تعطیلات نوروز تجربه کنند. اهداف پویش «بهار امید» شامل گسترش نشاط و آرامش در میان دانش‌آموزان و ایجاد فضایی سرشار از امید و حال خوب، تقویت ارتباط صمیمی دانش‌آموزان با مدرسه در ایام تعطیلات نوروزی، فراهم‌سازی بستری برای بروز خلاقیت و شکل‌گیری فعالیت‌های مثبت و گفت‌وگوهای سازنده در خانواده است. زمان اجرای پویش از سوم فروردین‌ماه، به مدت یک هفته در ایام تعطیلات نوروز و بستر اجرای پویش در گروه‌های مجازی کلاس‌ها است..

.


بازنشر از : مهر

دانش آموزان

وزارت آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرهای مرتبط با