1404\09\16 10:57:07
چمران- نیمی از هزینه حملونقل عمومی را شهرداری میپردازد
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به هزینه بالای اتوبوسرانی گفت: نیمی از هزینهها را شهرداری میپردازد.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای شهر امروز اعلام کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران هزینههای بالایی دارد و اتوبوسها با قیمت بالا خریداری میشود و قیمت بلیط اتوبوس بسیار محدود است و ۵۰ درصد از هزینه را شهرداری میپردازد.
با این حساب باید سرمایه آن افزایش یابد. وی اعلام کرد: بنده در سال ۱۳۸۶ تعداد هزار اتوبوس از آقای احمدی نژاد برای شهر تحویل گرفتم. مهدی پیر هادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا نیز ضمن تقدیر از کارکنان شرکت واحد، اظهار کرد: باید به ابهامات در مورد فعالیت شرکت پاسخ داده شود و میزان زیان انباشته مشخص باشد.
از کسانی که تلاش کردند و اتوبوسهای برقی به ناوگان اضافه شد، تقدیر میکنیم.. .
بازنشر از : مهر