1404\09\16 10:57:07



چمران- نیمی از هزینه حمل‌ونقل عمومی را شهرداری می‌پردازد

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به هزینه بالای اتوبوسرانی گفت: نیمی از هزینه‌ها را شهرداری می‌پردازد.

تبلیغات
تعمیر یخچال در محل تعمیر یخچال در تهران تعمیرات یخچال در محل تهران سرویس

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای شهر امروز اعلام کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران هزینه‌های بالایی دارد و اتوبوس‌ها با قیمت بالا خریداری می‌شود و قیمت بلیط اتوبوس بسیار محدود است و ۵۰ درصد از هزینه را شهرداری می‌پردازد.

با این حساب باید سرمایه آن افزایش یابد. وی اعلام کرد: بنده در سال ۱۳۸۶ تعداد هزار اتوبوس از آقای احمدی نژاد برای شهر تحویل گرفتم. مهدی پیر هادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا نیز ضمن تقدیر از کارکنان شرکت واحد، اظهار کرد: باید به ابهامات در مورد فعالیت شرکت پاسخ داده شود و میزان زیان انباشته مشخص باشد.

از کسانی که تلاش کردند و اتوبوس‌های برقی به ناوگان اضافه شد، تقدیر می‌کنیم.. .


بازنشر از : مهر

شورای شهر

شورای اسلامی شهر تهران

مهدی چمران

خبرهای مرتبط با