1404\12\13 23:49:04
آسیبی در حمله امشب دشمنان متجاوز به نیروهای نظامی در قم وارد نشد
قم- معاون سیاسی-امنیتی استانداری قم گفت: در حمله امشب دشمنان متجاوز به یکی از پادگانهای اطراف شهر آسیبی به نیروهای نظامی در قم وارد نشد.
تبلیغات
مرتضی حیدری، معاون سیاسی-امنیتی استانداری قم در خصوص حمله چهارشنبه شب دشمنان متجاوز آمریکایی - صهیونیستی به یکی از پادگانهای نظامی اطراف شهر قم گفت: خوشبختانه هیچ یک از نیروهای نظامی ایران، در این حمله آسیب ندیدند. گفتنی است یکی از پادگانهای نظامی اطراف شهر قم ساعاتی پیش از سوی دشمن آمریکایی - صهیونیستی با اصابت پرتابه مورد تهاجم قرار گرفت..
.
بازنشر از : مهر
قم
ایران
شهر قم
استانداری قم
خبرهای مرتبط با