1404\09\16 00:00:11
آنفلوآنزا مدارس و دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد را غیرحضوری کرد
یاسوج- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل تشدید ویروس آنفلوآنزا کلاس های درس مدارس و دانشگاه ها غیرحضوری شد.
تبلیغات
علیرضا نیک روز در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: به دلیل تشدید بیماری آنفلوآنزا مدارس و دانشگاههای در همه مقاطع غیر حضوری شدند.
وی اظهار کرد: بر اساس تصمیم کمیته اضطرار مدیریت بحران استان، دانشگاهها تا پایان هفته و مدارس فردا و پس فردا کلاسهای آنها به صورت غیر حضوری برگزار میشود. مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تصمیم گیری برای تعطیلی کلاسهای درس مدارس فقط باید به صورت رسمی در رسانههای معتبر عنوان شود و مردم به شایعات توجه نکنند.. .
بازنشر از : مهر
کهگیلویه و بویراحمد
دانشگاه ها
تعطیلی مدارس
خبرهای مرتبط با