1404\09\25 14:08:07
ابردری- تصادف مینیبوس و وانت در زرندیه یک کشته و ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
ساوه- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: برخورد شدید یک مینیبوس حامل کارگران با یک دستگاه وانت در محور خشکرود ـ مامونیه، یک فوتی و ۱۵ مصدوم بر جای گذاشت.
میثم ابردری با اشاره به وقوع یک سانحه رانندگی در محور حسینآباد گفت: این حادثه ظهر سهشنبه در محدوده پس از حسینآباد و مقابل شرکت زرینکِشت به وقوع پیوست.
وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام حادثه، تیمهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند و اقدامات اولیه امدادی و درمانی برای مصدومان انجام گرفت. ابردری با بیان اینکه برخورد شدید یک مینیبوس حامل کارگران با یک دستگاه وانت در محور خشکرود مامونیه، یک فوتی و ۱۵ مصدوم بر جای گذاشت، افزود: تمامی آسیبدیدگان با استفاده از سه دستگاه آمبولانس و سایر خودروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدهاند و روند بررسی وضعیت سلامت آنان ادامه دارد. وی با تأکید بر رعایت اصول ایمنی رانندگی تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، بهویژه در محورهای بینشهری و مناطق صنعتی، نقش مهمی در کاهش سوانح جادهای دارد..
.
بازنشر از : مهر