1404\12\16 18:02:05



ابلاغ دستورالعمل جدید فعالیت ادارات فارس

شیراز- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از ادامه خدمات با حضور ۳۰ درصدی کارکنان و مجازی شدن آموزش خبر داد.

تبلیغات
مشاوره خدمات مالیاتی
مشاوره خدمات مالیاتی
گروه مشاوره و توسعه مدیریت تیارا ارائه خدمات مالیاتی تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده - تنظیم و ارسال معاملات فصلی- تنظیم اسناد مربوط به دفاتر کانونی- تحریر دفاتر قانونی- تنظیم اظهارنامه مالیاتی (سالانه)- شرکت در جلسات رسیدگی مالیاتی- تنظیم لوایح دفاعیه جهت اعتراض به برگ تشخیص های مالیاتی - صادره و شرکت در هیات های حل اختلاف به کسب و کارها
# مالیات - # اظهارنامه مالیاتی - # اظهارنامه ارزش افزوده

علیرضا انصاری، با تسلیت شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد. وی با اشاره به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: بر اساس این ابلاغیه، دستگاه‌های اجرایی استان شامل مؤسسات دولتی و عمومی، نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و بیمه‌ها موظفند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی از جمله دورکاری، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که خدمات اصلی بدون وقفه و با حضور ۳۰ درصد از کارکنان در محل کار ارائه شود. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: واحدهای پشتیبانی ستادی و فنی بانک‌ها نیز با ۳۰ درصد نیرو فعالیت خواهند داشت و شعب منتخب به‌صورت کشیک فعال خواهند بود؛ همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات دایر هستند. انصاری گفت: رده‌های مدیریتی از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها، مدارس و سایر مراکز آموزشی تا اطلاع بعدی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای عملیاتی خدمات‌رسان حیاتی و ضروری از جمله مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، بخش‌های انرژی، آتش‌نشانی، امداد جاده‌ای، خدمات آب، برق و گاز، ارتباطات، حمل‌ونقل عمومی، خدمات شهری، مراکز انتظامی و دفاعی، مراکز تأمین کالاهای اساسی و بخش عملیاتی پست طبق روال عادی به ارائه خدمات ادامه خواهند داد. انصاری با اشاره به اولویت‌های بهره‌مندی از دورکاری گفت: معلولان، بانوان باردار یا دارای فرزند معلول یا زیر شش سال، و کارکنان مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی یا بیماری‌های صعب‌العلاج در اولویت استفاده از این امکان قرار دارند. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه‌هایی مانند تأمین اجتماعی و امور مالیاتی باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در روند ارائه خدمات به مردم وقفه‌ای ایجاد نشود و ذی‌نفعان با خسارت یا جریمه ناشی از تأخیر مواجه نشوند. انصاری گفت: برگزاری همایش‌ها و رویدادهای حضوری در دستگاه‌های اجرایی و اعزام کارکنان به مأموریت‌های اداری غیرضروری ممنوع است و تنها در موارد خاص با مجوز بالاترین مقام دستگاه یا مدیرکل مدیریت بحران استانداری امکان‌پذیر خواهد بود. وی تأکید کرد: جلسات اداری، دوره‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی نیز باید با رعایت دستورالعمل‌های صادره از سوی مراجع امنیتی ذی‌صلاح برگزار شود..

.


بازنشر از : مهر

علیرضا انصاری

سازمان اداری و استخدامی کشور

استانداری فارس

خبرهای مرتبط با