1404\12\27 10:26:05



اجرای برنامه ویژه خون‌گیری در کرمانشاه پیش از تحویل سال

کرمانشاه- مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از اجرای برنامه ویژه خون‌گیری خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند ۲۷ و ۲۸ اسفند در مرکز اهدای خون کرمانشاه حضور پیدا کنند.

تبلیغات
وبلاگ کسب و کار اینترنتی و مقالات آموزشی طراحی سایت پرتال

مطالب آموزشی شامل اخبار طراحی سایت، آموزش سئو سایت، آموزش مدیریت وب سایت را در وبلاگ پرتال بخوانید

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای برنامه ویژه خون‌گیری در آستانه سال نو خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نیاز مستمر مراکز درمانی به فرآورده‌های خونی و همچنین کاهش مراجعات برای اهدای خون در روزهای پایانی سال، برنامه‌ای ویژه برای خون‌گیری از داوطلبان در استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است. وی افزود: در قالب این برنامه، از شهروندان نوع‌دوست استان به‌ویژه بانوان، جوانان و مردان کرمانشاهی دعوت می‌شود با حضور در مرکز انتقال خون در این اقدام انسان‌دوستانه مشارکت کرده و با اهدای خون به نجات جان بیماران نیازمند کمک کنند. مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت مشارکت عمومی در تأمین ذخایر خونی مراکز درمانی تصریح کرد: اهدای خون یکی از ارزشمندترین اقدامات اجتماعی است و هر واحد خون می‌تواند به چند بیمار نیازمند کمک کند و در بسیاری از مواقع نقش حیاتی در ادامه درمان بیماران ایفا کند. میرزاده با بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه تقویت ذخایر خونی پیش از تحویل سال ۱۴۰۵ است، گفت: تلاش داریم با همراهی مردم، شرایطی فراهم شود تا بیماران نیازمند خون در ایام تعطیلات نوروز با کمبود فرآورده‌های خونی مواجه نشوند. وی در ادامه به زمان و محل اجرای این برنامه اشاره کرد و افزود: برنامه ویژه خون‌گیری در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند، مصادف با چهارشنبه و پنجشنبه، از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب در مرکز اهدای خون واقع در میدان فرمانداری کرمانشاه برگزار می‌شود. مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: امیدواریم شهروندان با حضور در این برنامه و اهدای خون، سال نو را با یک اقدام انسان‌دوستانه و نجات‌بخش آغاز کنند و با هر قطره خون خود امید تازه‌ای به زندگی بیماران ببخشند..

.


بازنشر از : مهر

کرمانشاه

اهدای خون

انتقال خون

خبرهای مرتبط با