1404\09\19 06:36:08



احمدی- بانوان شیروانی در خط مقدم توسعه اجتماعی قرار دارند

شیروان- فرماندار شیروان با تأکید بر نقش‌آفرینی زنان در مدیریت و تصمیم‌گیری گفت: بانوان به‌عنوان معمار خانواده و محرک توسعه، در خط مقدم پیشبرد امور اجتماعی قرار دارند.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .
# سامسونگ - # samsung - # تعمیر یخچال سامسونگ

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی در نشست مشورتی فرماندار با بانوان فعال شیروان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بانوان حاضر در جلسه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را درباره موانع و فرصت‌های پیش‌روی مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف مطرح کردند.

فرماندار شیروان با بیان اینکه زنان علاوه بر اینکه بانیان عشق و تربیت هستند، محرک توسعه جامعه‌اند، افزود: رفع موانع و ایجاد بسترهای لازم برای نقش‌آفرینی بیشتر بانوان از اولویت‌های جدی مدیریت شهرستان است. وی تأکید کرد: مشارکت بانوان در عرصه‌های مدیریتی، اجرایی و تصمیم‌گیری از جمله شوراها، موجب افزایش پویایی جامعه به‌ویژه در حوزه‌هایی مانند بهداشت، تغذیه و تحکیم بنیان خانواده می‌شود. احمدی همچنین با اشاره به اهمیت خانواده در توسعه پایدار بیان کرد: خانواده رکن اصلی پیشرفت جامعه است و زن به‌عنوان معمار این کانون، نقش بی‌بدیلی دارد و با الگوگیری از سیره حضرت زهرا (س) می‌تواند گام‌های مؤثری در مسیر عزت و سربلندی ایران بردارد..

.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی در نشست مشورتی فرماندار با بانوان فعال شیروان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بانوان حاضر در جلسه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را درباره موانع و فرصت‌های پیش‌روی مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف مطرح کردند.

فرماندار شیروان با بیان اینکه زنان علاوه بر اینکه بانیان عشق و تربیت هستند، محرک توسعه جامعه‌اند، افزود: رفع موانع و ایجاد بسترهای لازم برای نقش‌آفرینی بیشتر بانوان از اولویت‌های جدی مدیریت شهرستان است. وی تأکید کرد: مشارکت بانوان در عرصه‌های مدیریتی، اجرایی و تصمیم‌گیری از جمله شوراها، موجب افزایش پویایی جامعه به‌ویژه در حوزه‌هایی مانند بهداشت، تغذیه و تحکیم بنیان خانواده می‌شود. احمدی همچنین با اشاره به اهمیت خانواده در توسعه پایدار بیان کرد: خانواده رکن اصلی پیشرفت جامعه است و زن به‌عنوان معمار این کانون، نقش بی‌بدیلی دارد و با الگوگیری از سیره حضرت زهرا (س) می‌تواند گام‌های مؤثری در مسیر عزت و سربلندی ایران بردارد..

.


بازنشر از : مهر

مشارکت

کارگروه بانوان

فرمانداری

خبرهای مرتبط با