1404\11\27 12:12:05



اخذ گواهی‌نامه ایمنی آب برای ۳ شهر و یک روستای هرمزگان

بندرعباس- مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب هرمزگان از صدور گواهی‌نامه «برنامه ایمنی آب» (Water Safety Plan) برای شهرهای «رودان، فین، فارغان و روستای فاریاب مرکزی» استان خبر داد.

تبلیغات

عبدالحمید حمزه‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش‌های تخصصی و منسجم همکاران شرکت آب وفاضلاب هرمزگان و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، گواهینامه برنامه ایمنی آب برای این مناطق صادر شد که نشان‌دهنده ارتقای نظام مدیریت کیفیت آب آشامیدنی است. حمزه‌پور یادآور شد: سال گذشته نیز برنامه ایمنی آب برای ۶ شهر و چهار روستای استان هرمزگان اجرایی شد که از این تعداد، سه شهر و ۲ روستا موفق به کسب گواهی‌نامه برنامه ایمنی آب شدند. وی با تشریح فرآیند اخذ این گواهی‌نامه افزود: در این مسیر، تیم‌های تخصصی تشکیل و تمامی مخاطرات احتمالی از حوضه آبریز تا نقطه مصرف شناسایی و ارزیابی شد؛ همچنین برنامه‌های کنترلی تدوین و اجرا، پایش مستمر شاخص‌های کیفی انجام و ممیزی‌های داخلی و خارجی به‌صورت منظم انجام گرفت که در نهایت منجر به دریافت این گواهینامه معتبر شد. مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب هرمزگان با تاکید بر اهمیت برنامه ایمنی آب، اظهار کرد: این برنامه یک رویکرد جامع و پیشگیرانه برای تضمین سلامت، کیفیت و پایداری آب آشامیدنی است و با شناسایی تهدیدهای بالقوه و کنترل نظام‌مند آن‌ها، نقش موثری در پیشگیری از مخاطرات بهداشتی ایفا می‌کند. حمزه‌پور خاطرنشان کرد: اجرای برنامه ایمنی آب علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، موجب ارتقای سطح خدمات‌رسانی و اطمینان‌بخشی به مشترکان می‌شود و شرکت آب و فاضلاب هرمزگان توسعه و استقرار این برنامه را در سایر شهرها و روستاهای استان با جدیت و برنامه‌ریزی مستمر دنبال خواهد کرد..

.


بازنشر از : مهر

بندر عباس

هرمزگان

بندرعباس

عبدا

خبرهای مرتبط با