1405\02\26 09:15:04
ادامه انفجارهای کنترل شده در کنارک
کنارک - روابط عمومی فرمانداری کنارک از ادامه عملیاتهای انفجار کنترل شده برای مهمات باقیمانده از جنگ رمضان خبر داد.
تبلیغات
روابط عمومی فرمانداری کنارک در اطلاعیه ای اعلام کرد : به اطلاع مردم شریف شهرستان کنارک میرساند، عملیات خنثیسازی مهمات و بمبهای عملنشده در محدودههای نظامی شهرستان کماکان تا مورخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۶ توسط نیروهای متخصص ادامه دارد. این عملیات در نوبت صبح و عصر، با رعایت کامل نکات ایمنی انجام میشود و هیچگونه خطری برای شهروندان ندارد. از مردم عزیز درخواست میشود ضمن حفظ آرامش، به شایعات توجه نکرده و از تصویربرداری، فیلمبرداری و انتشار اخبار و تصاویر مربوط به مناطق و فعالیتهای نظامی خودداری کنند..
.
بازنشر از : مهر
انفجار
صدای انفجار
شهرستان کنارک
خبرهای مرتبط با