1405\02\26 09:15:04



ادامه انفجارهای کنترل شده در کنارک

کنارک - روابط عمومی فرمانداری کنارک از ادامه عملیات‌های انفجار کنترل شده برای مهمات باقیمانده از جنگ رمضان خبر داد.

تبلیغات

روابط عمومی فرمانداری کنارک در اطلاعیه ای اعلام کرد : به اطلاع مردم شریف شهرستان کنارک می‌رساند، عملیات خنثی‌سازی مهمات و بمب‌های عمل‌نشده در محدوده‌های نظامی شهرستان کماکان تا مورخ ۱۴۰۵/۰۲/۲۶ توسط نیروهای متخصص ادامه دارد. این عملیات در نوبت صبح و عصر، با رعایت کامل نکات ایمنی انجام می‌شود و هیچ‌گونه خطری برای شهروندان ندارد. از مردم عزیز درخواست می‌شود ضمن حفظ آرامش، به شایعات توجه نکرده و از تصویربرداری، فیلم‌برداری و انتشار اخبار و تصاویر مربوط به مناطق و فعالیت‌های نظامی خودداری کنند..

.


بازنشر از : مهر

انفجار

صدای انفجار

شهرستان کنارک

خبرهای مرتبط با