1405\02\04 02:44:04



استاندار تهران نیز پیام وحدت را منتشر کرد

تهران- استاندار تهران نیز همگام با سران قوا و دیگر مسئولان کشور پیام وحدت را منتشر کرد.

تبلیغات
وبلاگ کسب و کار اینترنتی و مقالات آموزشی طراحی سایت پرتال

مطالب آموزشی شامل اخبار طراحی سایت، آموزش سئو سایت، آموزش مدیریت وب سایت را در وبلاگ پرتال بخوانید

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق معتمدیان استاندار تهران، در پیامی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «‏در ایران ما تندرو و میانه‌رو وجود ندارد؛ ‏همه ما "ایرانی" و "انقلابی" هستیم و با اتحاد آهنین ملت و دولت، با تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب، متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد. ‏یک خدا، یک ملت، یک رهبر و یک راه؛ آنهم راه پیروزی ایران عزیزتر از جان.».

.


بازنشر از : مهر

محمد صادق معتمدیان

استانداری تهران

توئیتر(ایکس)

خبرهای مرتبط با