1405\02\04 02:44:04
استاندار تهران نیز پیام وحدت را منتشر کرد
تهران- استاندار تهران نیز همگام با سران قوا و دیگر مسئولان کشور پیام وحدت را منتشر کرد.
تبلیغات
به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق معتمدیان استاندار تهران، در پیامی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در ایران ما تندرو و میانهرو وجود ندارد؛ همه ما "ایرانی" و "انقلابی" هستیم و با اتحاد آهنین ملت و دولت، با تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب، متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد. یک خدا، یک ملت، یک رهبر و یک راه؛ آنهم راه پیروزی ایران عزیزتر از جان.».
.
بازنشر از : مهر
محمد صادق معتمدیان
استانداری تهران
توئیتر(ایکس)
خبرهای مرتبط با