1405\02\09 09:19:06
استاندار لرستان در جایگاه ارتباطات مردمی خرمآباد حاضر شد
خرمآباد- استاندار لرستان، با حضور در جایگاه ارتباط مردمی (سامد)، بهصورت رودررو پاسخگوی درخواستها، پرسشها و مطالبات شهروندان خرمآباد بود.
در جریان بازدید استاندار از جایگاه ارتباطات مردمی، سید سعید شاهرخی با حضور در جایگاه ارتباط مردمی (سامد)، بهصورت رودررو پاسخگوی درخواستها، پرسشها و مطالبات شهروندان خرمآباد بود. این اقدام با هدف تقویت ارتباط مستقیم دستگاههای اجرایی با مردم، تسریع در رسیدگی به مشکلات و فراهمسازی بستر مناسب برای انتقال بیواسطه دغدغههای شهروندان صورت گرفت. استاندار لرستان در این ملاقات مردمی، بهصورت مستقیم و چهرهبهچهره به درخواستها، پرسشها و مطالبات شهروندان پاسخ داد. سید سعید شاهرخی شامگاه سه شنبه ضمن گفتوگو با مراجعان، بر لزوم ثبت، پیگیری و رسیدگی دقیق به موضوعات مطرحشده تأکید کرد و اظهار داشت که حضور میدانی مسئولان نقش مهمی در افزایش اعتماد عمومی و ارتقای کیفیت ارائه خدمات دارد. استاندار لرستان با صدور دستورات لازم، بر تسریع در رسیدگی به مشکلات مطرحشده توسط شهروندان تأکید کرد و خواستار پیگیری مستمر این موضوعات توسط دستگاههای اجرایی ذیربط شد..
.
بازنشر از : مهر