1405\02\04 03:06:52
استاندار هرمزگان نیز پیام وحدت را منتشر کرد
بندرعباس- استاندار هرمزگان نیز همگام با سران قوا و دیگر مسئولان کشور پیام وحدت را منتشر کرد.
تبلیغات
به گزارش خبرنگار مهر، محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان، در پیامی در یکی از صفحات شخصی خود نوشت: «در ایران ما تندرو و میانهرو وجود ندارد؛ همه ما "ایرانی" و "انقلابی" هستیم و با اتحاد آهنین ملت و دولت، با تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب، متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد. یک خدا، یک ملت، یک رهبر و یک راه؛ آنهم راه پیروزی ایران عزیزتر از جان.».
.
بازنشر از : مهر
هیئت دولت
محمد آشوری تازیانی
هرمزگان
خبرهای مرتبط با