1405\02\04 03:06:52



استاندار هرمزگان نیز پیام وحدت را منتشر کرد

بندرعباس- استاندار هرمزگان نیز همگام با سران قوا و دیگر مسئولان کشور پیام وحدت را منتشر کرد.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان، در پیامی در یکی از صفحات شخصی خود نوشت: «‏در ایران ما تندرو و میانه‌رو وجود ندارد؛ ‏همه ما "ایرانی" و "انقلابی" هستیم و با اتحاد آهنین ملت و دولت، با تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب، متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد. یک خدا، یک ملت، یک رهبر و یک راه؛ آنهم راه پیروزی ایران عزیزتر از جان.».

.


بازنشر از : مهر

هیئت دولت

محمد آشوری تازیانی

هرمزگان

خبرهای مرتبط با