1405\01\05 16:06:31
اسکان نوروزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی میزبان بیش از ۳۸۰۰ مهمان شد
بیرجند- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اسکان بیش از سه هزار و ۸۰۰ مهمان نوروزی در پایگاه های اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مرتضوی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اسکان نوروزی اظهار کرد: پایگاه اسکان شامل ۱۴۴ مدرسه و ۹۱۰ اتاق آماده خدمترسانی به مسافران فرهنگی در ایام نوروز هستند. وی با اشاره به همکاری ۳۳۰ نفر از کادر اداری و آموزشی استان افزود: در صورت افزایش تعداد مسافران، تعداد مدارس تحت پوشش ستاد اسکان نیز افزایش خواهد یافت. مرتضوی همچنین اعلام کرد: تا پایان روز چهارم فروردین، ۳۸۲۱ نفر از مسافران در پایگاههای اسکان حضور داشتند که شامل ۳۲۹۳ نفر از خانواده فرهنگیان و ۵۲۸ نفر از سایر هموطنان بود. وی بر آمادگی کامل تمامی بخشهای مرتبط و هماهنگی برای ارائه خدمات مطلوب تأکید کرد و یادآور شد: هدف اصلی اسکان، آسایش و رضایتمندی همکاران است و این طرح جنبه مالی و درآمدزایی ندارد. مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پایان با گرامیداشت یاد شهدای جنگ رمضان گفت: خدمات اسکان برای مزدوجین سال ۱۴۰۴، خانوادههای دارای فرزند متولد همان سال و آسیبدیدگان جنگ وحشیانه آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران رایگان است و نهایت همکاری با میهمانان محترم صورت میگیرد..
.
بازنشر از : مهر