1404\12\18 18:14:04
اعلام بیعت خانوادههای شهیدان و مجاهدان مدرسه میناب با رهبر انقلاب
بندرعباس-خانوادههای شهیدان و مجاهدان مدرسههای دخترانه و پسرانه «شجره طیبه میناب» با ولیّ امر مسلمین جهان، حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای (دام ظلّه) اعلام بیعت کردند.
متن اعلام بیعت خانواده شهدای میناب بدین شرح است: بسماللهالرحمنالرحیم إِنَّ الَّذینَ یُبایِعُونَکَ إِنَّما یُبایِعُونَ اللَّهَ، یَدُ اللَّهِ فَوقَ أَیدِیهِم در روزگاری که جبهه باطل با تمام قوا، به یاری شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیزم جهانی، بر روی کودکان بیپناه و مظلوم این مرز و بوم تیغ وحشیگری و خصومت گشوده است، خونهای پاک دلبندان ما، شهدای مدرسه «شجره طیبه میناب»، چون چشمهای زلال، بار دیگر درخت مقاومت ملت بزرگ ایران را آبیاری کرد. ما ـ خانوادههای شهیدان دانشآموز و معلمان تربیتیافته مکتب عاشورا ـ با قلبهایی داغدار و سینههایی سرشار از ایمان و امید، در برابر جنایات پلید ائتلاف شوم آمریکا و رژیم کودککش صهیونیستی، فریاد میزنیم که این خونهای به ناحق ریختهشده، ریشهی ظلم را خواهد سوزاند و امت اسلام را در مسیر عزت و آزادگی استوارتر خواهد کرد. در این برهه سرنوشتساز، با انتخاب حکیمانه و الهی مجلس خبرگان رهبری، آرامشی ملکوتی بر دلهای مجروح ما نشست و ما نعمت استمرار ولایت را به درگاه پروردگار شاکریم. ای رهبر عزیز، حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای (دام ظله العالی)، ما پدران و مادران، معلمان و بازماندگان شهدای مدرسه شجره طیبه، با بصیرت تمام، دست بیعت خویش را در کف ولایت شما میگذاریم و با فریادی استوار اعلام میکنیم: تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون، در جهاد مقدس اسلامی و در پیمودن راه شهیدان، گوشبهفرمان شما و مطیع امر ولایت خواهیم بود. ما عهد میبندیم که در مسیر تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی، ادامهدهنده راه عاشورایی فرزندان رشیدمان باشیم و در سنگر تعلیم، تربیت، و مقاومت، از پای ننشینیم. به یاری خداوند متعال و تحت رهبری ولیّ امر مسلمین، پرچم انقلاب را تا سپیدهدم ظهور مهدی موعود (عج) برافراشته نگاه خواهیم داشت. والسلام علی من اتّبع الهدی.
.
بازنشر از : مهر