1404\12\10 01:59:06
اعلام عزای عمومی در هرمزگان
استاندار هرمزگان روز یکشنبه دهم اسفند ماه را در هرمزگان عزای عمومی اعلام کرد.
تبلیغات
محمد آشوری تازیانی در پیام خود نوشت: «بدون شک حمله ناجوانمردانه مدعیان دورغین حقوق بشر، آمریکای جنایتکار و اسرائیل به دبستانی بی دفاع باری دیگر ماهیت پلید و دروغین این رژیمهای غاصب را نشان داد.
از این رو با هدف ابراز همدری با مردم فهیم میناب و هرمزگان ضمن تسلیت شهادت جمعی از دانش آموزان، فرهنگیان و هموطنان در میناب، روز یکشنبه دهم اسفند ماه را در استان هرمزگان عزای عمومی اعلام میکنیم.
بدون شک نیروهای مسلح در تنبیه متجاوزین لحظهای آرام نخواهند نشست.
محمد آشوری تازیانی
استاندار هرمزگان»
.
بازنشر از : منبع: مهر
خبرهای مرتبط با