1405\01\04 22:18:03
اعلام نحوه فعالیت ادارات دولتی کردستان در سال ۱۴۰۵
سنندج- نحوه فعالیت ادارات دولتی کردستان در سال ۱۴۰۵ اعلام و تمامی سازمانها و دستگاههای اجرایی تا اطلاع ثانوی، با حضور ۲۰ درصد از کارکنان بهصورت حضوری فعالیت دارند.
# سامسونگ - # samsung - # تعمیر یخچال سامسونگ
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان اعلام کرد: پیرو اطلاعیه صادره در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۴ فعالیت تمامی سازمانها و دستگاههای اجرایی استان تا اطلاع ثانوی، با حضور ۲۰ درصد از کارکنان بهصورت حضوری و با تشخیص مدیر هر دستگاه انجام خواهد شد. محمد ملک تاکید کرد: مدیران دستگاهها باید برنامهریزی لازم را بهگونهای انجام دهند که روند خدمترسانی به مردم با اختلال مواجه نشود. وی خاطرنشان کرد: فعالیت بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی استان تا اطلاع ثانوی بهصورت دورکاری خواهد بود. در این اطلاعیه تأکید شده است، واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، شهرداریها، مراکز درمانی و همچنین مجموعههای نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند. شایان ذکر است، دستگاههای اداری کردستان، تا اطلاع ثانوی در روزهای پنجشنبه همچنان به صورت دورکاری، ارائه خدمت مینمایند..
.
بازنشر از : مهر