1405\02\14 15:07:04



افزایش دبی بالارود از صبح سه‌شنبه آغاز می‌شود- ساکنان مراقب باشند

اهواز - فرمانداری اندیمشک اعلام کرد؛ به‌منظور تنظیم مخزن، دبی خروجی سد از صبح سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت افزایش می‌یابد و ساکنان پایین‌دست باید موارد ایمنی را رعایت کنند.

تبلیغات
وبلاگ کسب و کار اینترنتی و مقالات آموزشی طراحی سایت پرتال

مطالب آموزشی شامل اخبار طراحی سایت، آموزش سئو سایت، آموزش مدیریت وب سایت را در وبلاگ پرتال بخوانید

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه صادرشده آمده است: با اجرای برنامه مدیریت مخزن، از صبح سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ دبی خروجی سد بالارود افزایش خواهد یافت که این اقدام می‌تواند موجب بالا آمدن ناگهانی سطح آب، افزایش سرعت جریان و تغییر شرایط ایمنی در محدوده پایین‌دست شود. در این اطلاعیه تأکید شده است: کشاورزان نسبت به جمع‌آوری پمپ‌ها، موتورها، ادوات کشاورزی و تجهیزات مستقر در بستر یا حاشیه رودخانه اقدام کنند و دامداران نیز از نزدیک کردن دام‌ها به بستر رودخانه خودداری کنند. همچنین از گردشگران و ساکنان محلی خواسته شده است از ورود به حاشیه رودخانه، برپایی چادر، شنا یا توقف در مسیر جریان آب پرهیز کنند و والدین نسبت به مراقبت از کودکان در اطراف رودخانه هوشیار باشند. در پایان اطلاعیه آمده است: در صورت مشاهده هرگونه تغییر غیرعادی در جریان آب، افراد باید فوراً محدوده را ترک کنند.

این اقدام با هدف حفظ ایمنی عمومی و مدیریت صحیح منابع آب انجام می‌شود.. .


بازنشر از : مهر

فرمانداری اندیمشک

شهرستان اندیمشک

ذخیره سدها

خبرهای مرتبط با