1404\12\12 11:53:05



امام جمعه قروه- شهدای امنیت مردم از مظلوم‌ترین شهدای کردستان هستند

قروه- امام جمعه قروه در مراسم تشییع پیکر دو شهید حملات اخیر آمریکایی و اسرائیلی گفت: شهدای امنیت مردم از مظلوم‌ترین شهدای کردستان هستند و یاد و راه آنان همیشه جاری و باقی است.

تبلیغات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عابد رستمی صبح سه‌شنبه در مراسم تشییع پیکر دو شهید حملات اخیر در شهرستان قروه که با حضور مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و امنیتی برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهدای امنیت مردم اظهار داشت: شهیدان ملکی و قنبری، از مظلوم‌ترین شهدای کردستان هستند و کسانی که در سنگر تأمین امنیت مردم به شهادت رسیدند خونشان در رگ‌های فرزندان این مردم جاری است. وی همچنین افزود: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و امروز ما در محضر شهدایی قرار داریم که اهل مجاهدت خاموش بودند. وی گفت: اگرچه داغدار هستیم، اما جبهه‌ها همچنان فعال است و خون شهدا ملت را در صحنه‌های عمومی و اجتماعات آماده و قدرتمند نگه می‌دارد. حجت‌الاسلام رستمی تأکید کرد: قدرت واقعی مردم در حضور و مشارکت آنان در اجتماعات است و دشمنان انقلاب طی ۴۷ سال گذشته بارها این قدرت را تجربه کرده‌اند. وی اضافه کرد: مردم ما همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و بالاترین سرمایه خود، جان و فرزندانشان را برای امنیت کشور فدا کرده‌اند. امام جمعه قروه در پایان سخنان خود با اشاره به نقش شهدا در تقویت روحیه مقاومت گفت: خون مظلومان عالم کیان استکبار و نظام سلطه را در هم خواهد کوبید و مسیر پیروزی ملت ایران و نظام اسلامی با استمرار حضور مردم در صحنه‌ها تضمین می‌شود. مراسم تشییع شهیدان عباس ملکی و محمد مهدی قنبری با حضور گسترده خانواده‌های شهدا، و شهروندان در میدان اصلی قروه برگزار شد و شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه و صلوات، یاد شهدای امنیت مردم را گرامی داشتند..

.


بازنشر از : مهر

حجت‌الاسلام رستمی

شهرستان قروه

انقلاب اسلامی ایران

خبرهای مرتبط با