1405\02\22 03:01:04
امتحانات مدارس استان یزد حضوری برگزار میشود
یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، از برگزاری حضوری امتحانات خردادماه در مدارس استان خبر داد.
اسماعیل دهستانی، با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات خردادماه در مدارس استان اعلام کرد: تمامی امتحانات داخلی خردادماه در مدارس استان یزد بهصورت کامل و حضوری برگزار خواهد شد. دهستانی افزود: بر اساس پیشنهاد ادارهکل آموزش و پرورش و پس از طرح موضوع در شورای تأمین استان، مقرر شد امتحانات پایههای هفتم، هشتم و نهم (دوره اول متوسطه) و همچنین دروس غیرنهایی پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم (دوره دوم متوسطه) از تاریخ نهم خردادماه آغاز شده و بهصورت حضوری برگزار شود. معاون استاندار یزد با اشاره به نحوه برنامهریزی برای برگزاری امتحانات گفت: زمان برگزاری آزمونها پس از پایان دوره آموزش رسمی مدارس تعیین شده و برای رعایت فاصلهگذاری و کاهش تراکم دانشآموزان، برگزاری امتحانات هر پایه تحصیلی در بازههای زمانی جداگانه پیشبینی شده است. وی همچنین درباره مدارس دارای آزمون ورودی اظهار داشت: مدارسی که شرایط لازم برای برگزاری آزمون ورودی را داشته باشند، میتوانند این آزمون را در کوتاهترین زمان ممکن و حداکثر ظرف دو ساعت برگزار کنند..
.
بازنشر از : مهر